Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW трета серия основно актуализирана

12.07.2008 08:07

Готов е фейслифтът на баварската трета серия, който ще дебютира на автомобилното изложение в Париж.

Във визуално отношение ще бъдат обновени версиите седан и комби. Двете изпълнения купе и кабриолет засега ще останат без промяна. Характерни за преработената "т" са новите светлини, различната форма на "бъбреците" и модифицираната предна престилка на автомобила. По-различно изглежда и задницата на модела от среден клас - тук подложени на изменения са бронята, капакът на багажника и стоп-светлините. С 24 мм е разширена следата на задния мост.

Оптимизирани по отношение на разхода и емисиите агрегати

Съвсем нов е трилитровият дизел във версията 330d. Алуминиевият мотор, развиващ 245 к. с. и 520 Нм максимален въртящ момент, ускорява "тройката" за 6,1 секунди до 100 км/ч и позволява електронно ограничени 250 км/ч върхова скорост. В този си вид двигателят харчи 5,7 литра на 100 км и покрива еконормата Euro 5. Срещу доплащане обаче може да бъде монтирано устройство за по-стриктно почистване на отработилите газове, което резултира в Euro 6.

Задвижване на четирите колела и за 320d

След преустройството изпълнението 320d ще бъде комбинирано с усъвършенствания механизъм за двойно предаване xDrive. 318d пък ще се сдобие с опционална 6-степенна автоматична трансмисия. Още по-смело е съчетанието от 7-степенна директна трансмисия в 335i като купе и кабриолет. По желание на клиента в тази версия на "тройката" може да бъде инсталирана и система за максимално бързо стартиране Launch Control.

Сериозен ангажимент в актуализирането на салона

Освежен е и салонът на автомобила - екранът на навигационната система е уголемен, вграден е 80-гигабайтов твърд диск, iDrive е снабден с четири бутона за индивидуално програмиране, а интернетът е с неограничен достъп. Интериорните дизайнери на BMW са подбрали някои нови материали и дори са оптимизирали ергономията. Междувременно е помислено за по-дълбоки ниши за съхраняване на дреболии, както и за активни подглавници в името на по-високата безопасност.
Коментари
comments powered by Disqus