Готов е фейслифтът на баварската трета серия, който ще дебютира на автомобилното изложение в Париж.
Във визуално отношение ще бъдат обновени версиите седан и комби. Двете изпълнения купе и кабриолет засега ще останат без промяна. Характерни за преработената "т" са новите светлини, различната форма на "бъбреците" и модифицираната предна престилка на автомобила. По-различно изглежда и задницата на модела от среден клас - тук подложени на изменения са бронята, капакът на багажника и стоп-светлините. С 24 мм е разширена следата на задния мост.
Оптимизирани по отношение на разхода и емисиите агрегати
Съвсем нов е трилитровият дизел във версията 330d. Алуминиевият мотор, развиващ 245 к. с. и 520 Нм максимален въртящ момент, ускорява "тройката" за 6,1 секунди до 100 км/ч и позволява електронно ограничени 250 км/ч върхова скорост. В този си вид двигателят харчи 5,7 литра на 100 км и покрива еконормата Euro 5. Срещу доплащане обаче може да бъде монтирано устройство за по-стриктно почистване на отработилите газове, което резултира в Euro 6.
Задвижване на четирите колела и за 320d
След преустройството изпълнението 320d ще бъде комбинирано с усъвършенствания механизъм за двойно предаване xDrive. 318d пък ще се сдобие с опционална 6-степенна автоматична трансмисия. Още по-смело е съчетанието от 7-степенна директна трансмисия в 335i като купе и кабриолет. По желание на клиента в тази версия на "тройката" може да бъде инсталирана и система за максимално бързо стартиране Launch Control.
Сериозен ангажимент в актуализирането на салона
Освежен е и салонът на автомобила - екранът на навигационната система е уголемен, вграден е 80-гигабайтов твърд диск, iDrive е снабден с четири бутона за индивидуално програмиране, а интернетът е с неограничен достъп. Интериорните дизайнери на BMW са подбрали някои нови материали и дори са оптимизирали ергономията. Междувременно е помислено за по-дълбоки ниши за съхраняване на дреболии, както и за активни подглавници в името на по-високата безопасност.