Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X3: Два вместо три

14.02.2012 14:55

BMW ще направи серия от промени по X3 за новата година, включително и в гамата от двигатели. Ще бъдат оптимизирани също електронните системи, които ще се предлагат в оборудването на модела.

Първата и най-важна промяна при X3 засяга трилитровия редови двигател на баварците. Той ще отстъпи място на двулитровия четирицилиндров агрегат, оборудван с двуструен турбокомпресор. Максималната му мощност е малко по-ниска от тази на предшественика (245 срещу 258 к.с.), но въртящият момент е с 40 Нм повече, а същевременно пиковите 350 Нм са налице в диапазона от 1250 до 4800 об./мин.

Крайният резултат от промяната е доста впечатляващ, защото новият X3 xDrive28i ускорява от място до 100 км/ч за 6,7 секунди, което е с две десети по-добро постижение спрямо варианта с трилитровия мотор. Същевременно средният разход и емисии CO2 са сведени до 7,5 литра и 175 г/км при 9 литра и 210 г/км за предшественика.

От тази пролет X3 ще се предлага стандартно с Driving Experience Control системата. Тя дава възможност на водача да променя характеристиките на своя автомобил само с натискането на един бутон. Режимите са четири - Comfort, Sport, Sport+ и Eco Pro, като всеки от тях задава различни настройки на кормилната уредба, педала на газта, автоматичната трансмисия и електронната система за стабилност. X3 може да се поръча още с асистента, който предупреждава водача при неволно напускане на лентата за движение, както и със системата, която показва на дисплея ограниченията на скоростта и забраните за изпреварване.

Успоредно с обновения X3 BMW ще пусне на пазара M Sport версията на X5. Тя ще може да се поръча с всички двигатели и включва аеродинамичен кит, ксенонови светлини, спортно настроено окачване и 20-цолови колела. Промени има и в салона, като главно засягат седалките, педалите от неръждаема стомана, черния пианолак и M волана с планки за смяна на предавките.

Коментари
comments powered by Disqus