Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X3: На второ четене

03.06.2010 15:00 3
3
2571875283

BMW публикува първите демофотографии и технически характеристики на втората генерация X3. Моделът ще дебютира на автомобилния салон в Париж тази есен.

Продажбите на новия X3 ще стартират в началото на зимата, като според официалната информация цената на втората генерация няма да се различава съществено от тази на първата, въпреки че моделът е претърпял серия качествени промени.

X3 следва стриктно тенденциите на пазара, в резултат на което е пораснал значително – 4648 мм дължина, 1881 мм широчина и 1661 мм височина, което е съответно с 83 мм, 29 мм и 40 мм повече. Междуосието също е увеличено, но само с 15 мм и вече достига 2810 мм. С тези габарити X3 ще се позиционира по-добре нишово, тъй като ще се отдалечи съществено от представения наскоро X1, но и няма да навлезе в сегмента на X5. Успоредно с това теглото на новия модел ще бъде намалено с 25 килограма за базовия модел

В салона впечатление правят далеч по-висококачествените материали спрямо тези, използвани при първата генерация. Тази промяна е наложена от все по-голямата конкуренция в класа. Контролните уреди и инструменталният панел на централната конзола ще бъдат сходни с тези на петата серия, но за съжаление са закрити в демонстрационните фотографии. Очаква се също BMW да замести класическия лост на механичната ръчна спирачка с електронно контролирана система. Същевременно пространството за краката на задния ред седалки ще нарасне с 20 мм, а обемът на багажното отделение - с 80 литра (550 литра).

Първоначално моделът ще се предлага с четири двигателя. Бензиновите версии ще разчитат на трилитровия атмосферен редови шестцилиндров мотор за X3 xDrive28i (258 к.с.) и на аналогичния като архитектура и обем, но с принудително пълнене, двигател за X3 xDrive35i (306 к.с.). Специално за европейския пазар обаче се възлагат по-големи надежди на дизеловите модели. И двата са с принудително пълнене и common rail – двулитров четирицилиндров за X3 xDrive20d (177 к.с.) и трилитров шестцилиндров за X3 xDrive30d (245 к.с.). В близко бъдеще гамата ще бъде допълнена от двулитровия четирицилиндров дизел за X3 xDrive23d (204 к.с.), а ActiveHybrid версията вероятно ще се появи през 2012 г.

Системата за двойно предаване ще бъде нова, заимствана от третата серия, като не е изключено баварците да пуснат и версия само със задно за X3 sDrive28i. X3 xDrive20d ще бъде оборудван с шестстепенната механична трансмисия на Getrag, а останалите модели ще могат да се възползват от осемстепенния автоматик със старт/стоп на ZF. Сред останалите технологични новости впечатление правят електромеханичната кормилна уредба на Thyssen Krup, която ще замени електрохидравличната на ZF, системата за рекупериране на спирачната енергия и активното окачване с три типа настройки (нормален, спортен и спорт +).

Втората генерация на BMW няма да се сглобява в заводите на Magna в Австрия като първата, а в Спартанбърг, САЩ.

Коментари

анонимен
.....I STE BERE GOLEMI JADOVE S KACESTVOTO V US KAKTO MERCEDES ML i VW JETTA,PASSAT i PAK STE GI IZKARAT NENADEZDNI PORADI NEKACESTVENATA SGLOBKA NA US RABOTNIKA......fakti.....fakti

Батето
Дааа, чичо ви Кларксън е най-изтъкнатия автомобилен специалист в този край на Вселената, а Х3 е ТИПИЧЕН автомобил за нивята. Автомобилни производители масово фалират, когато ТОЙ не ги харесва...

The Stig
Сега е най-важно да видим какво ще каже чича ви Кларксън и колко пъти ще заседне в нивята.

comments powered by Disqus