Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X5: Без компромиси

08.02.2010 10:18 1
1
2571868274

BMW публикува първата официална информация за фейслифта на X5. Новият SUV ще дебютира на автомобилния салон в Ню Йорк в началото на април.

X5 от моделната 2011 г. може да се похвали с нови брони, преработени челни светлини и стопове, допълнителен избор от цветове и колела, както и променена позиция на светлините за мъгла. В интериора впечатление прави ревизираната система iDrive с 6,5-инчов дисплей (8,8-инчовия се предлага като опция).

В стандартното оборудване липсват други съществени промени, но в списъка с допълнителното ще откриете още вентилирани предни седалки, отопляем волан, панорамен стъклен покрив, четиризонален климатик и DVD развлекателна система. Останалите екстри са хедъп дисплея, адаптивните светлини, автоматичните дълги светлини, асистентът за паркиране, камерата за обратно виждане, активният круз контрол със stop & go функция, както и системите за предупреждаване при напускане на пътното платно и за изобразяване върху дисплея на ограниченията върху скоростта.

Какво се случва под капака на един от най-популярните SUV модели? Трилитровият редови N52 ще бъде заменен с новия туинскрол N55 (работният му обем също е три литра), който генерира 225 кВт (306 к.с.) и 400 Нм. Благодарение на него X5 ще ускорява от място до 100 км/ч за 6,8 секунди при максимална скорост от 235 км/ч и среден разход на гориво от 10,1 литра за 100 км пробег (236 г/км CO2).

4,4-литровият туинтурбо V8 (408 к.с. и 400 Нм) ще работи под капака на X5 xDrive50i, което ще прати в пенсия атмосферния 4,8-литров мотор. В резултат класическият спринт ще се изпълнява за 5,5, секунди, а максималната скорост ще достигне 250 км/ч. Въпреки впечатляващите динамични характеристики средният разход е 12,5 литра при 292 г/км CO2.

Два трилитрови двигателя с принудително пълнене ще формират дизеловата гама. При X5 xDrive40d максималната мощност е 306 к.с., а въртящ момент - 600 Нм, благодарение на които X5 ускорява от място до 100 км/ч за 6,6 секунди при максимална скорост от 236 км/ч и 7,5 литра среден разход (198 г/км CO2). Базовата версия X5 xDrive30d разчита на 245 к.с. и 540 Нм, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч при налични 7,6 секунди. Максималната скорост при тази версия е 222 км/ч, но както можем да предположим, това е най-ефективният модел в гамата – 7,4 литра среден разход и 195 г/км CO2.

Всички мотори ще бъдат комбинирани стандартно с осемстепенната автоматична трансмисия на баварците. От BMW обещават по-неутрално поведение на моделите с xDrive (двойно предаване), коригирани настройки в окачването на xDrive50i и xDrive40d и нова сервосистема, която коригира по-прецизно от предишната характеристиките на волана в зависимост от скоростта.

BMW X5 ще се появи на пазара в САЩ веднага след премиерата си, а в Европа – в началото на лятото. Базовата цена за Германия е 54 200 евро.

 

Коментари

разбиращ
BMW отново показват много висока класа, като при фейслифта не се задоволяват само с козметично опресняване на модела, но и добавят нови технологии. Например двигателя 40d, който беспорно няма абсолютно никаква алтернатива сред конкурентите. Както като мощност от 3 литра работен обем така и като разход на гориво.

comments powered by Disqus