За да демонстрира известна доза недосегаемост, официално представеният X6 все още съдържа в обозначението си добавката Concept. Тази сутрин автомобилът отпразнува двойна премиера – като хибридна студия и близка до сериен модел разработка.
В момента BMW безпорно предлага един от най-подходящите автомобил за всички, които непременно искат да бъдат забелязани. X6 e микс от всъдеход и четириврато купе – по-дълъг от X5, но и с два сантиметра по-нисък от него - 4880 мм x 1980 мм x 1700 мм (д x ш x в).
Рафинирана техника и изискан силует
Внушителният външен вид на X6 е дефиниран от масивна долна част на каросерията със заплашително издути калници, 21-цолови колела и ясно изразени странични прагове. Преминавайки колоната на челното стъкло, силуетът на автомобила започва плавно да се спуска надолу и така оформя тясната площ на страничните прозорци. По-късно двата контура се сливат, оформяйки високия ръб на багажника. В задната част L-образни стопове пристягат издадените рамена на каросерията, а стегнатата престилка с интегрирани ауспухови накрайници и защита на подрамата представлява своеобразен завършек на външното оформление.
Отпред дъното на самопровъзгласилия се за първи Sports Activity Vehicle също е защитено. Четири мощни въздухопровода засмукват свеж въздух под зоркия поглед на класическите за BMW двойни прожектори с обрамчващи пръстени за дневните светлини. Устременият капак на двигателя, който изглежда директно привнесен от някоя дизайнерска скица, въобще не крие мощта на дремещия под него звяр. От BMW обаче премълчават подробности за планираните агрегати – тук вероятно ще намерят приложение най-потентните представители на асортимента, предлаган и в X5. В X6 утвърдената система за задвижване на четирите колела xDrive ще открие поредното работно място, като стабилизиращата програма Dynamic Performance Control е вече съставна част от нея.
Динамичен хибрид
Екологичната студия X6 Concept Active Hybrid е с модифицирана оптика - по-дискретна, но и в аеродинамично отношение по-ефективна външност. В нея бензинов двигател и два електромотора ще работят в екип с активна трансмисия, разполагаща с два режима на действие. Първият от тях е настроен за потегляне и ниски скорости, а вторият - за по-динамично шофиране. Активната предавателна кутия използва базата на безтепенна CVT-трансмисия, към която са добавени установени предавки. В електрически модус на експлоатация задната защита на дъното покрива накрайниците на изпускателната система, а специални осветителни тела в каросерията информират останалите участници в движението за отсъствието на отработени газове. Електромоторите черпят енергия от свръхмощни батерии, които в бензинов режим на шофиране биват захранвани от действащите като генератор електродвигатели.
Остава да видим как тази ексцентрична комбинация от няколко типа автомобили ще бъде оценена от специалистите и публиката...
ME4TAQ DA Q IMAM
DALI 6TE IMA BMW X7 NA PAZARA !?
KAT STANA GOLQMA
oxx tva mi e me4ta da q pritezavam sigorno sled okolo 7 god kogato 6e sam pulnoletna 6e e po eftina i se si q kupq kat q vidq napravo se raztapqm a i dnes gledam do nas edna bmw x6 zaviva na lqvo bmw x6 zad nas i bmw x6 pred nas tolkos mn xora sa si q kupili leleeeeee
_KELE6A_
Бати изрудското ;) тфа ми е мечтата!!!
Vlado
Edinn priqtel si q kupi, unikalna kola e... vsi4ko ,koeto nqkoi nqkoga iska da kara...v 1
N Mitrev
Tova e sportna kola nqma treti red sedalki.! I az sum se ka4val i sum q karal X6 ve4e poneje q ima v avtikushtata v koqto rabota. Ins-Delivery.
Ivan Yordanov
Sno6ti imax vazmojnosta da se kacha v X6, smelo tvardq ch e e neveroqtna... Cheta razni forumi za neq , no nikade ne otkrivam ima li model sus 7 sedalki... Ako nqkoii ima imformatciq bix se radval da q spodeli...
Hristo Vladimirov
Dovolen sam ot tova koeto vijdam tova e edin prekrasen model X6 koito mnogo hora biha iskali da go imat no nqma da imat takava vazmojnost kato men no vsi4ko po tova BMW e prosto neuznavaemo.