Тунерът от Аресинг е вдигнал мощността до невероятните 750 к.с.
Тунерът G-Power от Аресинг, Бавария се зае с BMW X6 M и го подложи на широкомащабна ревизия със 725 к.с. Новата версия на G-Power X6 M Typhoon дори достига невероятните 750 конски сили.
Това, което G-Power Hurricane е за водачите на BMW M5/M6, същото е и G-Power Typhoon за пилотите на SUV моделите, за който от G-Power казват, че е ключът, който вдига нивото на адреналина и блясъка в очите. В нашия случай - Typhoon искрите са още по-ярки, защото тунерът от Аресинг е вдигнал още повече мощността от 725 к.с.
Мащабният бодикит на Typhoon заедно с впечатляващите уширения на калниците се набива на очи още от пръв поглед. Новата предна престилка издава типичните Typhoon акценти, като например допълнителни вентилационни отвори, които също така подобряват аеродинамиката. Според G-Power това постига по-добро с около 20% въздушното обтичане.
„Динамична вентилация“ и подобрена аеродинамика
Визията на предната част на G-Power X6 M Typhoon е изцяло променена с карбоновия капак на двигателя "Venturi“, който има много отвори за входящ и изходящ въздух, които изпълняват също важна техническа функция. Заедно с въздухозаборниците в предната престилка, технологията Dynamic Venting осигурява постоянна вентилация на двигателния отсек.
Според G-Power допълнителното охлаждане чрез предния спойлер и Venturi капака облекчават двигателя и едновременно с това се повишава и мощността. Новите странични прагове осигуряват връзката между предния и задния мост, на който е закрепена задната престилка, която е приютила четири 102-милиметрови накрайника на титаниевата изпускателна система.
В типичните калници на Typhoon се въртят 23-цолови RR ковани джанти на Hurricane, обути в гуми с размери 315/25 ZR 23. Изкованите от самолетен алуминий джанти се предлагат в атрактивните нюанси на блестящо черно (Jet Black), сив металик (Gun Metal Grey) и сребристо (Stardust Silve). Джантите могат да се поръчат с бляскаво покритие и дори с личен подпис. G-Power е заложила в програмата си и напълно полирани варианти.
Софтуерът на двигателя е променен
Благодарение на индивидуалния софтуер на двигателя и настройката Bi-Tronik 2 V3 мощността на оптимизираната версия Typhoon допълнително се увеличава с 25 к.с. и вече става общо 750 конски сили и едновременно с това фабричната защита на двигателя и неговите диагностични функции остават ненакърнени, отговорността за това поема модифицираният фирмен турбо компресор.
Най-важната промяна е смяната на стандартната компресорна турбина със специално фрезовано копие на CNC технологията. Благодарение на значително по-големия диаметър и множество детайлни промени се постига по-ниско тегло и превъзходен поток. Това намалява инерционния момент и осигурява оптимизирана отзивчивост на двигателя.
Паралелно с това баварският тунер ревизира също турбината на отработените газове и присади в G-Power X6 M Typhoon изпускателни тръби от неръждаема стомана с оптимизиран поток на газовете и 4-тръбна титаниева изпускателна система със спортен заден шумозаглушител. Резултатът на широкото мащабното ревизиране на Typhoon е максимална скорост от над 300 км/ч и спринт на четвърт миля само за 11,5 секунди.