Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW X6 xDrive 50i: Екстровертът

29.05.2017 16:48

Версията 50i представя характера на BMW X6 по особено интересен начин

Още при появата си на бял свят BMW X6 раздели мненията на два противоположни полюса. Мнозина моментално обявиха Х6 за икона в автомобилния дизайн, а за други този модел и до ден-днешен си остава странна смесица от различни автомобилни категории. Според едни Х6 е и очарователно и единствено по рода си съчетание от спортно купе и масивен SUV, а според други подобна комбинация е оксиморон от типа на „дървен камък”, „млад старец” и т.н. Несъмнено както почитателите, така и противниците на Х6 имат сериозни аргументи в полза на своите тези, но обективните факти сочат, че моделът се превърна в сериозен пазарен (а и финансов) успех за BMW, а втората му генерация още повече бетонира пазарната логика за съществуването на подобен автомобил.

Другото "аз" на Х5

От гледна точка на измеримите критерии, Х6 видимо превъзхожда Х5 единствено по отношение на... цената: Х6 М50d е с поне 10 000 лева по-скъп от Х5 с идентичен двигател. Срещу тази допълнителна сума клиентът действително получава значително по-предизвикателен дизайн и по-ярък израз на своята индивидуалност, но трябва да се примири и с доста по-ограничената функционалност. Мястото за седящите на втория ред в Х6 е значително по-малко, отколкото в Х5, същото се отнася и за вместимостта на багажниците при двата модела. Разликите в динамичните показатели между Х5 и Х6 са минимални и на практика се вписват в рамките на статистическата грешка. Според сухите факти Х6 е по-скъп, но всъщност предлага по-малко от Х5 – обективно погледнато нещата стоят точно по този начин. Само че, както често се случва в живота, ценното в Х6 просто няма как де се опише с обективни средства.

Когато застанат един до друг, Х5 и Х6 изглеждат сякаш идват от два различни свята. Х5 със своята безспорно елегантна каросерия излъчва спокойствие и увереност, но не се натрапва. Х6 продължава да изглежда точно толкова актуален и различен от всички свои конкуренти, колкото и в деня на премиерата си. С присвития поглед на предните си светлини, мускулестите очертания на калниците, стремителния силует и предизвикателната задница с висок ръб на капака, Х6 50i има излъчването на нахакан мачо, който не само умее да се перчи със силата на своите мускули, но при нужда във всеки момент е готов да покаже на какво е способен в действителност.

Елегантният интериор по доста приятен начин напомня, че тази машина има и своята изискана страна. Ергономията, комфортът, качеството на материалите - всичко тук е добре познато от Х5, при това в най-добрия възможен смисъл.

Превъзходен осемцилиндров двигател

Принципно вероятността да направите погрешен избор за двигател що се отнася до BMW X6 практически е равна на нула, но въпреки това не може да не отбележим, че версията 50i прави изживяването от управлението на този автомобил особено автентично. За никого няма да бъде изненада, че характерната за редовите шестцилиндрови дизели на компанията икономичност тук няма как да бъде критерий за покупка номер 1, но за сметка на това "осмакът" може да се похвали с несравними маниери на работа, изключителен звук и брутална тяга. Твърде подходящо допълнение към автомобил, създаден под мотото "Nice to have".

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: BMW

Коментари
comments powered by Disqus