Класически и чисто нови модели на баварската марка дефилираха из столичните улици
Софийските улици се превърнаха в снимачна площадка на луксозната марка автомобили BMWМ. В началото на октомври пристигнаха множество немски автовози, натоварени с най-луксозните модели на марката, които превъплътиха столицата ни в емблематичния M Town.
Класически и чисто нови модели BMW дефилираха из столичните улици, като най-запомняща се бе червената М3 Е30. Изключително запазеният ретро автомобил, пристигна от музея на BMW в Мюнхен и бе придружен от охрана и специалисти, които да подсигурят пълното съхранение на автомобила -уникат. Сред автомобилите имаше и прототипи - концептуални модели, които не са в масово производство. Рекламата загатна и топ секретен нов модел, който ще бъде пуснат на пазара едва през 2022 г. Кампанията показва нов продукт от серията М, като дори Маркус Флаш, изпълнителният директор на BMW M, взе участие пред камерата.
Международният проект бе реализиран от българската продуцентска компания Солент Филм, с изключителната подкрепа на Столична община. Рекламата беше заснета в продължение на 3 дни, със снимачен екип, надвишаващ сто човека, предимно българи с дългогодишен опит. Богатото портфолио на Солент е сред причините проектът да се осъществи в България и именно София да бъде селектирана пред останалите европейски столици.BMW не е първият глобален бранд избрал Солент за реализиране на свой проект - компанията има зад гърба си кампании на Coca-Cola, Samsung, Absolut, Audi и още много други. Екипът на Солент е имал честта да работи и със световноизвестни имена като Майкъл Бубле, Мартин Гарикс и трикратния носител на Оскар, Робърт Ричардсън, оператор на Тарантино и Скорсезе.
Предвид епидемичните условия, продуцентската къща наложи стриктни мерки, за да подсигури безопасността на целия екип.