Всички автомобили на производителя имат два електромотора с мощност 622 к.с., 906 Нм
Като реши да продава платформата E-Chassis отделно от своите модели B1 и B2, Bollinger Motors не се спира и предприема следващата стъпка. Той ще предложи Chassis Cab - „първото и единствено в света“ електрическо шаси с кабина с две или четири врати за товарни превозни средства от трети клас (бруто тегло 4536–6350 кг).
"Уникалните функции като полезен товар от 5000 фунта (2268 кг) и мощен източник на енергия за електроинструментите правят шасито с кабина идеално за малки и големи предприятия, общини, паркове, спасителни екипи, строители и много други", каза изпълнителният директор Робърт Болинджър
Всички автомобили Bollinger имат електрическа система с два мотора с мощност 622 к.с., 906 Нм. Акумулаторът със 120 кВтч обещава 322 км автономен пробег при цикъл EPA (пробег с капацитет от 180 кВтч не е посочен). Ускоряването до 96,5 км/чотнема 4,5 сек. Максимална скорост - 161 км/ч. Цената на всяко превозно средство стартира от 125 000 долара .
Досега са обявени две дължини на междуосието (3018 и 3531 мм), но това определено не е ограничението. Броят на търговските приложения, според Bollinger, е "безкраен". Компанията дава като пример кабина с две врати.
Купувачът на Chassis Cab ще може да избере само размера на кабината и дължината на междуосието. Във всеки случай задвижването ще бъде двойно(въпреки че платформата позволява предно или задно предаване ), трябва да има два двигателя, хидропневматично окачване и хидраусилвател на кормилото, ABS и ESP, система за регулиране на температурата и зареждане на борда с мощност 10 кВт. В същото време управлението на захранването е конфигурирано за конкретно приложение. Chassis Cab ще се продава след другите продукти на Bollinger Motors - в края на 2021 г. Известно е, че конкурент на Bollinge е Rivian Automotive, който този месец забави старта на своите модели и загуби договора с Ford.