Доставките на кросоувъра купе до клиентите ще започнат още през 2018
През март 2016 Borgward представи в периферията на автомобилното изложение в Женева една студия на SUV-Coupé BX6, близка до серията. Серийният автомобил вече е готов и тръгва към феновете си още през тази година.
Китайският автомобилен производител Borgward със седалище в Германия представя с BX6 още един кросоувър BX6 в стила на SUV Coupé ще тръгне към клиентите още през 2018 г. Китайците първо ще атакуват пазарите в Латинска Америка и Близкия изток. Borgward не беше представен на наскоро приключилото автомобилно изложение Китай в Пекин.
Под предния капак на привлекателния SUV в тупти 2,0-литров турбо четирицилиндров двигател с 224 к.с. и максимален въртящ момент от 300 Нм. За предаване на мощността отговаря шестстепенна автоматична скоростна кутия
В Женева през 2016, но не директно на изложението
Borgward нищо не представи на изложбената територия в Женева през 2016, след представянето в хангар на летище Женева моделите се върнаха обратно в Китай.
Borgward с уникален дизайн
Както при BX5, така и при BX6 TS пропорциите отговарят, линиите запазват своята характеристика, както и най-късите надвеси. Впрочем дизайнът е създаден в Германия, в Ренинген при Леонберг, както разкри директорът Роланд Щернман. Щернман е опитен дизайнер, който между другото е работил вече за Porsche 924 GT и за Porsche 944.
Borgward е успял да генерира DNA клетки със свеж дизайн, който се налага във всички модели, това са хармонични пропорции и впечатляващи рамене. Въпреки това BX5 видимо се отличава от BX6 TS. BX6 TS е с леко контуриран хечбек, няма релси на покрива и задна престилка в поразителна дифузорна визия. Радиаторната решетка с множество малки ромбоиди проблясва в светлината на прожекторите. BX5 пък стъпва като един лежерен SUV с релси на покрива, обърната малко напред издута радиаторна решеткаи и не чак толкова агресивна визия на дифузора в задната част.
Техническото изпълнение на разработката също е дело на германските инженери: главен инженер е Пилип Шмит, който е работил 15 години за Daimler. Той гарантира, че моделите Borgward ще бъдат оборудвани с модерно задвижване. Както BX5, така и BX6 TS ще бъдат с бензинови двигатели, като плъгин хибрид и чисто електрически автомобил. Не се предвижда дизелов двигател. BX7 например ще бъде оборудван с двулитров турбо бензинов двигател със 190 или 224 к.с.. BX5 и BX6 TS ще бъдат със задвижване на всички колела (TS означава Touring Sport), ще има също и версии с предно или задно предаване.
Немските клиенти ще трябва да почакат известно време за моделите на Borgward. Производството ще започне през април 2016, но на първо време само за китайския пазар.