Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Босът на Abarth се оттегли

13.11.2009 15:23

Тим-шефът на Abarth Ник Гулино напусна отбора след ужасяващото му представяне през този сезон в IRC сериите.

„Това не е изненада за никого“, коментира за Autosport неназован източник от отбора. „Тази година беше много тежка за нас, определено не спечелихме толкова състезания, колкото ни се искаше.“

Abarth участва със заводски тим в IRC още от създаването на шампионата през 2006 г., когато спечели и двете титли. През 2007 г. обаче Grande Punto S2000 постепенно започна да изостава в развитието спрямо основния конкурент Peugeot 207 S2000. Отборът записа три победи, но Peugeot се пребори в крайна сметка за титлите.

Спадът продължи и през 2008 г., като единствените успехи на Abarth бяха на „Сан Ремо“ и „Астурия“. И този сезон не бе по-различен – Джандоменико Басо спечели само рали „Мадейра“, като дори новият Proton Satria Neo даваше по-добри времена от тези на Grande Punto S2000. Единственото успокоение за италианците беше титлата на Басо в Европейския рали шампионат, но там победителят от рали „България“ караше с частна програма.

Сезон 2009 в IRC завършва в края на следващата седмица с рали „Шотландия“. Abarth обаче няма да участва там със заводския си тим, като единственият представител на марката ще бъде британският рали шампион Кейн Кронин.

Коментари
comments powered by Disqus