Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Босът на Renault е доволен от представянето на Сена

30.08.2011 18:29

Тим-шефът на Renault Ери Булие вярва, че е взел правилното решение, заменяйки Ника Хайдфелд за Бруно Сена, въпреки че племенникът на Айртон дори не завърши първата си обиколка.

Шансовете на Сена да спечели първите си точки във Формула 1 се изпариха още на старта на белгийската Гран при, когато бразилецът закъсня при спирането за завой номер 1 и удари Хайме Алгерсуари, но Булие е убеден, че е взел правилното решение, отстранявайки Хайдфелд от отбора.

„Бях повече от щастлив, когато видях, че всичките ми служители пляскат в края на втората и третата квалификационна сесия и то с усмивка на лицата”, коментира босът на Renault. „Това се случва за първи път след Гран при на Малайзия. Много е важно, когато хората работят ден и нощ, за да са щастливи. Това е важно и за мен, защото няма по-добър начин от това да извлечем максимума от тях.”

Липсата на достатъчно тестови километри и участия е най-големият проблем за Сена в момента, категоричен е Булие.

„Най-голямата му слабост е липсата на достатъчно време, прекарано на пистата, от януари досега, така че има нужда от повече, за да си върне увереността при управлението на автомобила. Най-голямата му сила е спокойствието, това, че прогресивно набира скорост и че работи добре с инженерите. Много лесно можеш да усетиш лекотата, с която общува с екипа и как се справя с цялата ситуация. Прави всичко стъпка по стъпка.”

"Естествено, че и за него е трудно. Това късно потвърждение, (че Сена ще замени Хайдфелд), също така не бе идеалният сценарий, а и атмосферните условия бяха тежки, особено за писта като тази. Следващите състезания също ще са голямо предизвикателство за него, особено това на „Монца”, където нивата на аеродинамично притискане са много ниски и автомобилът е труден за управление. Но определено той ще си върне пълната увереност, сигурен съм, че може да го направи.”

Булие допълва, че напрежението не е лежало единствено върху плещите на Сена, а и върху неговите, тъй като той носи отговорност за промяната.

„Трябва да питаш много хора преди да направиш подобна стъпка. Определено част от тях останаха недоволни, а това е сериозно предизвикателство за мен и моята работа, защото мога да се проваля. След като натиснеш бутона и промениш сценария, отговорността е само твоя.”

Булие никога не се е заблуждавал, че ще му бъде лесно да ръководи отбора на Renault през втората си година като тим-шеф, но и признава, че задачата му е наистина тежка.

„Става все по-тежко и по-тежко, хората очакват повече. Първата година беше лесно, поемаш ръководството, ето го автомобила и пилотите, остава единствено да вървиш напред. И го правиш, защото машината така или иначе работи. На втората година започнахме да реконструираме отбора, твоето влияние започва да се усеща и хората очакват резулатите. Очевидно те не са такива, каквито сме очаквали, по-трудно е. Но хората трябва да разберат, че няма как да правиш такива промени и да си сигурен, че след година или две ще започнеш да печелиш. Не искам да се извинявам, но е нужно време, за да си върнем увереността, да сглобим екип, който да работи добре заедно, да намерим нужните спонсори, и пилотите ни да се почувстват на място, за да започнем пак да печелим. Предизвикателството е по-голямо, отколкото изглежда.”

Коментари
comments powered by Disqus