Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ботас отново преклони глава пред Хамилтън

13.09.2020 18:28
Ботас отново преклони глава пред Хамилтън

Световният шампион спечели деветдесетата си победа във Формула 1

Люис Хамилтън отново не остави шанс на съотборника си в екипа на Mercedes Валтери Ботас въпреки тоталния хаос на италианската писта „Муджело“, която дебютира във Формула 1. Алекс Албон (Red Bull) допълни подиума.

Състезанието бе прекъсвано на три пъти, като в два от случаите дори имаше червен флаг. Първият инцидент дойде веднага след старта, като в него косвено участие взе Макс Верстапен (Red Bull), който се смъкна в дъното на колоната заради срив в мощността, а впоследствие се озова и в зоната за сигурност след контакт с победителя от предходната Гран при Пиер Гасли (AlphaTauri).

При последвалия рестарт отново имаше масова катастрофа, като тя бе провокирана от отложената до последно поява на зелените светлини, както и от действията на излезлия начело при първия старт Валтери Ботас. Този път отломките по пистата бяха прекалено много и рейс контролът бе принуден да извади червените флагове.

Вторият рестарт се оказа и ключов за по-нататъшното развитие на надпреварата. Люис Хамилтън изпревари Валтери Ботас на първи завой въпреки колебливото потегляне, след което финландецът нямаше отговор на неговото темпо със средно твърдите гуми на Pirelli.

И когато Гран при на Тоскана тръгна в типичния сценарий с тотална доминация на Mercedes и интрига в по-задни позиции, дойде третият драматичен момент. Спукана гума прати Ланс Строл в предпазните заграждения на осми завой, в резултат на което автомобилът на Racing Point, оборудван с новия аеродинамичен пакет, бе тотално унищожен.

Последва още един рестарт от място, който не представляваше проблем за Люис Хамилтън, но даде възможност на Даниел Рикардо (Renault) да мине пред Валтери Ботас. Макар и за кратко. Финландецът очаквано атакува още в началото на следващата обиколка и си върна второто място.

От този момент нататък единствената интрига бе за третата позиция, както и дали Сирил Абитебул ще спази облога с Рикардо и ще си направи татуировка по негов избор, ако австралиецът се качи на подиума. Алекс Албон (Red Bull) обаче не остави никакъв шанс на Рикардо и спаси тим шефа на Renault, след като изпревари своя съперник осем тура преди края.

Серхио Перес със стария аеропакет на Racing Point мина покрай карирания флаг на пета позиция, а зад него челната десетка допълниха Ландо Норис (McLaren), Даниил Квят (AlphaTauri), Шарл Льоклер (Ferrari), Кими Райконен, който спечели първите си точки за сезона, въпреки че бе наказан заради неправомерно минаване през питлейна, и Себастиан Фетел (Ferrari). Пълните резултати от Гран при на Тоскана може да видите тук, а класирането в шампионата – тук.

Следващият десети кръг във Формула 1 е след две седмици в Сочи, Русия

Коментари
comments powered by Disqus