Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabham разработва нов модел

29.05.2019 12:54

Производителят би искал да напусне пистата и да се насочи към обществените пътища

След  сензацията през миналата година, представяйки своя първи суперавтомобил BT62, Brabham Automotive възнамерява да надгради това постижение и да разшири каталога си, като предложи до 2020 г. нов по-достъпен модел.

В момента австралийският производител работи върху сглобяването на 70-те модела, обещани за производство на BT62 - суперавтомобил специално създаден за движение по писта, способен  да демонстрира забележителни характеристики благодарение на оптимизираната аеродинамика, намаленота тегло (972 кг) и мощност 710 к.с. и 667 Нм, предлагана от двигател V8 с работен обем 5,4 литра.

Суперавтомобилът, чието разработване е поверено на Дейвид Брабам, победител в 24 часа на Льо Ман 2009, продължава да се превръща в истински конкурент, предвид ангажимента му към Световния шампионат за издръжливост (WEC) след  две години.

Междувременно Brabham Automotive би искал да напусне пистата и да се насочи към обществените пътища и работи върху това да създаде нов модел, хомологиран за движение на пътя. Моделът, който според Дан Маркс, търговски директор на марката, може да бъде произвеждан от 100 до 200 броя годишно и ще се предлага на цена, доста по-ниска от тази на BT62, определена на милион паунда (около 1 133 000 евро). ).

Докато очакваме новия модел, собствениците на BT62, които желаят да се движат по пътя, могат да получат специален пакетт, разработен от производителя, за 150 000 паунда  (167 409 евро).

Коментари
comments powered by Disqus