Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus B63 620 Widestar

06.06.2013 13:51 1
1
2571895484

Един от най-известните тунери на Mercedes - Brabus, се зае да промени техниката и визията на GL 63 AMG. Макар че SUV моделът на AMG е повече от добре моторлизиран със своя 5,5-литров V8 двигател, генериращ 557 к.с., Brabus достига още по-внушителни стойности благодарение на модифицирания 620 Power-Xtra управляващ модул.

Според данните на Brabus, автомобилът разполага с невероятните 620 к.с. при 5750 оборота в минута. Оптимизирани са не само всмукателния и горивния процес - турбокомпресорите също са модифицирани за работа с по-високо налягане. Именно това позволи на Brabus да увеличи не само мощността, но и максималния въртящ момент от 760 на 820 Нм.

Mercedes Brabus B63 620 Widestar се изстрелва само за 4,7 секунди до 100 км/ч


Brabus B63 успява да се изстреля само за 4,7 секунди от нула до 100 км/ч и достигна електронно лимитираните 280 км/ч.

Разбира се, моделът трябва да бъде на ниво не само визуално, но от гледна точка на акустиката. С натискане на един бутон на волана спортната изпускателна система от неръждаема стомана придава още по-специален звук на V8 двигателя. Но за да не се стресират съседите, на разположение е допълнителния режим „обратно към дома“.

Цели осем сантиметра повече широчина

Променената предна и задна част на каросерията на SUV модела е увеличила ширината с осем сантиметра. Момчетата от Ботроп са прекроили предната престилка с доста по-големи въздушни отвори, които обещават повече свеж въздух за двигателя, а и по-добро охлаждане на спирачките. Задната част се характеризира със спойлер на покрива и екстремна престилка с дифузор.

Голямата широчина на GL 63 AMG позволява да се осигури достатъчно място за огромните джанти с размер 23 цола. Те са обути в широки гуми 305/30, но съществува и алтернатива за по-малки размери. Контролният модул за модела на GL-класата е адаптиран към съответните комбинации гума-джанта с въздушно окачване Airmatic. По този начин Brabus B63 може да намали просвета с около 30 мм.

Brabus разполага с кожен салон и скоростомер до 320 км/ч
 
Зад големите колела отпред е скрита нова спирачна система с шестбутални вентилирани апарати, както и перфорирани 405х34 мм дискове. На задните колела са монтирани 380x34 мм дискове с 4-бутални спирачни апарати.
 
Що се отнася до интериора, Brabus отново си е Brabus. Разнообразните логота на тунера напомнят на пътниците, че са в Brabus B63 620 Widestar. Пасажерите са разположени удобно в седалки с тапицерия от кожа Mastik и алкантара. От мястото на водача се разкрива гледка към ръчно изработена кожена тапицерия на квадрати и апликации от дърво, обработено в стил яхта.

Коментари

Стоян Желев
Егати лукса... кожа и в багажника.

comments powered by Disqus