При трансформацията на Mercedes в Brabus B45 каросерията остава непроменена
Бензиновият двигател Mercedes-AMG 2.0 M 139, считан за най-мощния четирицшлиндров турбо агрегат в света, е настроен от Brabus. Благодарение на пакета 450 Performance Upgrade и допълнителния контролен блок PowerXtra CPC с адаптер BoostXtra, мощността на турбо мотора е увеличена до 450 к.с. (+29), 550 Нм (+50). В резултат на това хечбекът Mercedes-AMG A 45 S 4Matic + преименуван като Brabus B45, ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 сек (-0,2). Максималната скорост все още е електронно ограничена до 270 км/ч.
При трансформацията на Mercedes в Brabus B45 каросерията остава непроменена, но регулируемите пружини са свалени с 30 мм. Джантите Monoblock Z с десет спици, оборудвани с гуми Continental SportContact 5P (255/40 ZR20), придават личност. Те са с инч по-големи от стандартните.
Кутията на въздушния филтър има отделен въздуховод, докато адаптерът Brabus BoostXtra придава на изпускателната система спортен звук на състезателен автомобил.
Бюрото обещава да произведе ексклузивен кожен интериор в почти всякакъв цвят и с всякакъв дизайн на тапицерия. Рекламират се предпазители на праговете от неръждаема стомана и алуминиеви педали, както и висококачествени велурени постелки. Всичко е брандирано с логото Brabus.
От студиото казват, че B45 е намален от 89 131 на 74 900 евро. Самият хечбек A 45 S 4Matic очевидно не е включен в тази сума, тъй като в Германия той започва от 95 384 евро. Ателието дава тригодишна гаранция за пробег до 100 000 км. Известно е , че специалистите от Ботроп не за първи път се заемат с четвъртото поколение на хечбека А-класа (W177), защото вече работиха върху Mercedes-AMG A 35 4Matic с пет врати. Въпреки това, Brabus B45 губи от Posaidon A 45 RS, който развива 525 к.с. (+104), 600 Нм (+100).