Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus E V12: One of Ten

14.09.2009 11:14 1
1
2571858683

Точно преди седмица Brabus представи базирания на S 600 SV12 R. Сега е ред и на новата E-класа да падне под ножа на „придворния” тунер.

E V12 получава популярния V12 с увеличен на 6,3 литра работен обем. При SV12 R той генерира 750 к. с., но под капака на E-класата изяло преработеният мотор достига максимална мощност от 800 к. с. и въртящ момент от 1420 Nm (ограничен по електронен път на 1100 Нм). За съжаление от Brabus не публикуват подробности за мофификациите, довели до тези страховити динамични характеристики, но едни от „виновниците” са новата изпускателна система с четири накрайника, ревизираната електроника и рам системата за отвеждане на въздуха към смукателнте колектори.

За да усмири звяра под капака на E V12, Brabus оборудва заводската E-класа с напълно регулируемо спортно окачване, нови стабилизиращи щанги, високоефективна спирачна система и черни 19-цолови олекотени колела с гуми 255/35 за предната ос и 285/35 за задната.

Аеродинамичният пакет на Brabus включва нови брони, агресивни възуховоди на предните калници, раздути прагове и уникални панели, които покриват колелата на задния мост. Крилото на капака и карбоновият дифузор завършват оптимизираната аеродинамика на E V12, а светодиодните светлини в праговете, предната броня и калниците допълват оптичния пакет.

Какъв е крайният резултат? Ускорение от място до 100 км/ч за 3,7 секунди, до 200 км/ч за 9,9 секунди, до 300 км/ч за 23,9 секунди и максимална скорост от 370 км/ч. Динамичните показатели говорят достатъчно сами по себе си, защото E V12 е един от най-бързите серийни автомобили въобще. При това разходът на гориво в комбиниран цикъл по данни на Brabus е само 15,7 литра (372 гр/км CO2).

В интериора на E V12 впечатление правят черната кожена тапицерия, апликациите от алкантара и карбон, както и разграфеният до 400 км/ч скоростомер.

От Brabus E V12 ще бъдат произведени точно десет бройки, като базовата цена е 600 000 евро.

Коментари

DEVILISH
BRABUS I MERCEDES SA NOMER 1

comments powered by Disqus