Под капака на лайнера тупти 6,3- литров дванадесетцилиндров битурбо агрегат на тунера
Дори Mercedes-Maybach да е позициониран доста високо в автомобилната йерархия, Brabus все още намира достатъчно поле за изява в техническо и визуално отношение.
Тъй като Mercedes-Maybach в основни линии е само една S-класа, тунерът Brabus само адаптира наличния си тунинг пакет. Brabus-Maybach празнува премиерата си по време на автомобилното изложение в Женева днес.
В двигателния отсек на Maybach вече тупти 6,3- литров дванадесетцилиндров битурбо агрегат на Brabus, който генерира 900 к.с. и 1500 Нм въртящ момент. С това оборудване на борда Maybach катапултира само за 3,7 секунди до 100 и развива максимална скорост от 350 км/ч. Ако предпочетете 500-Maybach, то офертата на Brabus включва допълнителни 85 к.с. и 120 Нм повече.
Визията е дискретно освежена
Що се отнася до джантите, там има голямо разнообразие, с диаметър 21 и 22 цола, гумите отпред са 255/35 и отзад 295/30. Шасито Magic Body Control се смъква автоматично до 25 мм. Нова предна броня с интегриран спойлер и по-големи отвори за въздух, както и задна престилка дифузор с четири интегрирани накрайникаи на ауспуха придават дискретния спортен дух .
Интериорът позволява да бъде обновен според изискванията на клиента, с кожа, фино дърво и много мултимедийна техника, където централната конзола служи като контролен панел.