Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus Mercedes-Benz GLK: Mezzoforte

16.10.2008 06:37

Програмата на тунера от Ботроп включва пълен бодикит, нови алуминиеви колела, оптимизирана ходова част, както и силов тунинг за всички заводски двигатели.

След намесата на Brabus мощността на двигателя в бензиновия GLK 350 се покачва с 15 к. с. на 287 "коня". По-радикална е неговата замяна с четирилитров V6, генериращ 332 конски сили и 420 Нм при 4200 об./мин. Новият агрегат ускорява звездата от Щутгарт за 6,1 сек от 0 до 100 км/ч.

GLK 320 CDI, преминал програма за усъвършенстване ECO PowerXtra D6 (III), пък ще бъде пръв избор за почитателите на дизела. Неговите 272 к. с. и 590 Нм максимален въртящ момент позволяват изпълнение на класическия спринт за 6,9 секунди и постигане на върхова скорост от 228 км/ч. Силовата оптимизация е комбинирана с монтирането на спортно окачване, чиито клиренс е по-къс от стандартния с 35 мм.

Аеродинамичният кит е съставен от обичайните компоненти, които подлежат на оптимизация. По-интересни тук са дневните светлини, които заблестяват в предницата, както и 21-цоловите колела с гуми във формат 255/35.

В интериора забелязваме спортен волан, апликации от карбон или дървесина, както и няколко метални пластини с логото на Brabus. Пътниците, седнали отзад, ще могат да гледат любимите си филми на интегрирани в подглавниците монитори.

Коментари
comments powered by Disqus