Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus подготвя "горещ" Mercedes-Benz EQC

06.03.2020 11:32

Автомобилът се счита за „изключителен концепт“, докато работата по него продължава

Brabus има подразделение Zero Emission, чийто "дългогодишен опит" сега е полезен за фината настройка на батерията на кросоувъра Mercedes-Benz EQC 400 4Matic. Благодарение на комплекта E-PowerXtra, мощността на  задвижващата система с два електромотора нараства от 300 на 310 кВт (от 408 на 422 к.с.), докато въртящият момент е увеличен по-значително - от 765 на 830 Нм. Ускоряването до 100 км/ч сега отнема 4.9 сек (преди 5,1сек). Максималната скорост е същата: 180 км/ч.

Автомобилът се счита за „изключителен концепт“, докато работата по него продължава. Аеродинамичният комплект за каросерията все още не е готов, но кованите джанти Monoblock Z с диаметър 20 и 21 инча успяха да преминат сертификат за безопасност.

Специалистите от Ботроп все пак успяха да направят полиуретанов спойлер отзад и да сменят логата Mercedes със свои. С какво е залепена каросерията и защо точно така, Brabus не дава отговор. Размерите на гумите Continental ContiSportContact са 255/40 R21 отпред и 285/35 R21 отзад.

За оформлението на интериора са подготвени "безброй" опции: от алуминиеви педали и прагове до цялостно препроектиране на целия салон.

За да бъде усетено увеличението на мощността, предавателният лост Dynamic Select трябва да бъде поставен в режим Sport. Тогава нищо не пречи да се върне към програмата Eco, защото възстановяването и контрола на енергията чрез един педал не са пострадали от тунинга. Къде така бърза Brabus, след като представя откровено груб проект, засега е загадка. Може би ателието се опитва да изпревари конкурентите, които също се заеха с EQC.

Коментари
comments powered by Disqus