Новият 5,5-литров V8 битурбо на AMG постепенно замества класическия атмосферен 6.3 V8 в гамата на Mercedes. Ето го и отговорът на BRABUS относно тази промяна.
Базираният в Ботроп тунинг специалист вече е готов със силовия пакет за новия мотор, като в зависимост от модификацията максималната мощност варира от 584 к.с. до 620 к.с. Въртящият момент пък може да достигне пикови стойности от 1000 Нм.
За S 63 и CL 63, които не са оборудвани с AMG Performance пакета, BRABUS предлага срещу 5900 евро програмата BRABUS B63 - 584 PowerXtra CGI. Както може сами да предположите от името й, тя позволява максималната мощност да достигне 584 к.с., което е с 40 повече спрямо заводската спецификация. При положение обаче че 5,5-литровия V8 разполага заводски със силовия пакет на AMG, идва ред на алтернативната програма BRABUS B63 - 620 PowerXtra CGI. Цената остава същата, но максималната мощност достига 620 к.с. при 5500 об./мин, а кривата на въртящия момент отчита 1000 Нм в диапазона от 2250 и 3750 об./мин.
След направените промени от страна на BRABUS S 63 и CL 63 са способни да ускорят от място до 100 км/ч за 4,3 секунди, а премахването на електронния ограничител вдига максималната скорост на 320 км/ч. При тези стойности са неизбежни и някои допълнителни промени като диференциалът с ограничено приплъзване с блокировка до 40%, новият карбонов аеродинамичен пакет и Monoblock колелата с размери от 19 до 21 инча и гуми на Pirelli или YOKOHAMA с високоскоростен индекс.
Придворният тунер на Mercedes е отделил и нужното внимание на 4,7-литровия V8 при S 500 и CL 500. За тях е програмата BRABUS B50 - 490 PowerXtra CGI, която реализира 490 к.с. и 780 Нм срещу 4900 евро. Следващото ниво BRABUS B50 - 520 PowerXtra CGI е с 1000 евро по-скъпо, но пък добавеният интеркулер позволява мощността да нарасне с цели 85 к.с. спрямо заводската версия (520 к.с. и 820 Нм) и максималната скорост да достигне 300 км/ч.