Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus префасонира Mercedes-Benz А-класа

06.12.2018 10:50

С пакет Brabus PowerXtra B 25 S е увеличена мощността на турбодвигателя до 270 к.с.

Модификацията A 250 в гамата на А-класата се счита за топ модел. Само Mercedes-AMG A 35 и все още непредставеният „горещ” хечбек А 45 са над нея. Специалистите от Ботроп взеха A 250 и с помощта на пакета Brabus PowerXtra B 25 S увеличиха мощността на двулитровия турбодвигател от 224 к.с., 350 Нм до 270 к.с., 430 Нм. Увеличението с 46 к.с. и 80 Нм. Съкрати времето за ускоряване до сто от 6,2 на 5,9 секи. Електронният ограничител работи със скорост 250 км/ч. Очевидно идеята да бъде изпреварена версията А 35 не е била на прицел: тя има 306 к.с., 400 Нм и 0-100 км/ч за 4,7 сек.

Двукомпонентният спойлер на Brabus е прикрепен към основата на фабричната броня. Страничните прагове са останали от Mercedes. Широк избор от джанти с диаметър 17, 18, 19, 20 инча с гуми Continental, Pirelli, Yokohama. Максималният размер е 235/30 R20.

Дуетът на накрайниците на изпускателната система се превърна в квартет от стомана и карбон. (По искане на клиента изпускателната система може да бъде изпълнена като на стандартната А-класа). Добавени са спойлер на покрива и дифузор.

За оформлението на салона Brabus предлага известни неща: истинска кожа от различни видове, Alcantara, степенки от неръждаема стомана, алуминиеви накладки на педалите, велурени стелки.

Ателието Brabus е готово да доработи клиентската A-класа A 250 както с предно, така и с двойно предаване 4Matic, ръководено от принципа "Ексклузивно, индивидуално, спортно". Колко ще струва обаче това не е ясно. Варианти за турбодизеловия хечбек са в процес на разработване. Интересното е, че Brabus доработи А-класата непосредствено след G-wagen

Коментари
comments powered by Disqus