В задната броня са интегрирани дифузор и кръгли накрайници на изпускателната система
През януари тунинг студиото Brabus представи ревизирания седан на E-класата. Сега специалистите от Ботроп са посегнали на комбито Estate. Разбира се, в ход пак влизат кит пакетите PowerXtra, които увеличават конски сили на двигателя. Така мощността на четирицилиндровия турбо агрегат на топ версията Mercedes-AMG E 43 4Matic е увеличена от 401 на 450 к.с.с, а въртящият момент е скочил с 50 Нм (570 Нм). До 100 км/ч "горещата” версия ускорява с 0,3 сек по-бързо - за 4,4 сек. Междувременно мощността на базовата версия на E 200 също е увеличена до 225 к.с. и 330 Нм (184 к.с., 300 Нм преди).
На всички снимки е представено изпълнението B25. Това е Е 250, а увеличението на „конете” е с 34 к.с. и 50 Нм, или общо 245 к.с.и 400 Нм. Ускоряването до 100 км/ч отнема 7 секунди, а максималната скорост е 245 км/ч, за което допринасят предният сплитер и гумите Continental, Pirelli или Yokohama с размер 255/30 ZR21 отпред и 295/25 ZR21 отзад.
В задната броня са интегрирани дифузор и кръгли накрайници на изпускателната система Brabus Quad от неръждаема стомана. Звукът на ауспуха се настройва.
Комбито с пневматично окачване Air Control Body може да получи допълнително "спортни" пружини и по-нисък пътен просвет с 30 мм.
Ексклузивният интериор включва използване на естествена кожа, Alcantara, алуминиеви аксесоари, емблеми Brabus, изработени от неръждаема стомана, с подсветка на фирменото лого в 64 цвята.
Специалистите от Brabus не са подминали и дизеловите двигатели на Е-класата. Модификацията E 220 d e получила увеличение на мощността с 27 к.с. и 50 Нм, като крайният резултат е 222 к.с. и 450 Нм. Най-ефективното комби, задвижвано с дизел, E 350 d увеличението с 51 к.с. и 100 Нм и сега финалната мощност е 309 к.с. и 720 Нм, ускорява до 100/ч за 5,7 сек , а максимална скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.