Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS ROCKET 800: Последната дума

15.09.2011 17:00

BRABUS е една от малкото тунинг компании, която има смелостта да участва на автосалона във Франкфурт успоредно с най-големите автомобилни производители. Моделът е базиран на CLS, а максималната му мощност достига 800 к.с.

Първият суперспортен седан на BRABUS напуска базата на немския тунер в Боттроп през 1996 г. Това е BRABUS E V12, чиято максимална скорост достига 330 км/ч. През 2003 г. пък E V12 Biturbo вдига летвата на 350,2 км/ч.

Прехвърляме се към 2006 г. Тогава BRABUS ROCKET 800, произвеждан в ограничена серия и базиран на първата генерация CLS, подобри световния рекорд със своите 365,7 км/ч. Но и това постижение остана в историята, след като BRABUS E V12 one of ten, конструиран въз основа на настоящата E-класа, отчете 370 км/ч. Тази възходяща тенденция явно ще продължи с модела ROCKET 800, който дебютира на автомобилния салон във Франкфурт.

В основата на проекта отново стои V-образен 12-цилиндров двигател. В случая става въпрос обаче за новия 5,5-литров мотор на AMG. Естествено, след намесата на BRABUS, работният му обем е увеличен на емблематичните 6,3 литра, в резултат на което максималната мощност дотига 800 к.с., а въртящият момент – 1420 Нм. Последният обаче е ограничен на 1100 Нм от съображения за сигурност и заради по-добрата надеждност на целия силов тракт.

Промените по мотора на AMG засягат новите ковани бутала с увеличен ход и диаметър, специалният колянов вал, преработените цилиндрови глави и спортните разпределителни валове. Смукателната и изпускателната системи също са модифицирани из основи, за да съдействат на BRABUS ROCKET в спринта от 0 до 100 км/ч, който се изпълнява за 3,7 секунди. Коронната дисциплина на продуктите на немския тунер обаче е максималната скорост, която в случая надхвърля с лекота 370 км/ч благодарение на повишеното предавателно число на седмата последна предавка на автоматичната трансмисия.

За да се справи с новите изисквания, наложени от двигателя, стандартният CLS е преминал през серия от процедури. Аеродинамичният кит, например, включва карбонови задни калници, които увеличават с 40 мм широчината на модела. Промените по предната част водят не само до по-добро аеродинамично притискане, но и до оптимизация на системите за охлаждане на двигателя и спирачната система. Последната използва 380-милиметрови дискове и 12-бутални спирачни апарати за предната ос и 360-милиметрови и шестбутални за задната, докато регулируемото окачване на BILSTEIN контактува с пътя посредством 19-циловите BRABUS Monoblock F колела с гуми на Continental, Pirelli или YOKOHAMA.

Естествено, немският тунер е оставил своя отпечатък и върху интериора, където впечатление правят спортният волан, скоростомерът, разграфен до 400 км/ч, алуминиевите педали, праговете с логото ROCKET 800 и комбинацията от естествена кожа и алкантара.

Всичко това обаче си има цена, а в случая тя съвсем не е приятна – базовата е 429 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus