Инженерите от Ботроп са увеличили работния обем на 6,0-литровия V12 двигател на 6,3 литра
На автомобилното изложение в Женева Brabus представя своята интерпретация на Mercedes-AMG S65 Coupé, а моделът в стила на Brabus носи наименованието Rocket 900 Coupé.
Brabus Rocket 900 Coupé с над 350 км/ч
За да стане трансформацията перфектна, инженерите от Ботроп са увеличили работния обем на 6,0-литровия V12 двигател на 6,3 литра. Нови ковани бутала, специален колянов вал, нови биели и нов турбокомпресор всичко това е сърцето на Rocket 900 Coupé. След ревизирането „дванайсетакът” вече генерира невероятните 900 к.с. при 5500 об/мин, като максималният въртящ момент вече е 1500 Нм (4200об/ мин.), всъщност обаче Brabus електронно ограничава въртящия момент до 1200 Нм, за да не натовари много задвижващия агрегат.
По информация от компанията Brabus Rocket 900 Coupé спринтира от нула до 100 км, само за 3,7 секунди, 200 км/ч достига за 9,1 секунди , а максималната скорост е 350 км/ч.
Brabus Mercedes S-класа Coupé е 15 мм по-ниско окачване
За постигането на това обаче не е достатъчно само тунинговане на двигателя. Към това е добавен и модифициран изпускателен колектор, 80 мм изпускателни тръби и метални катализатори, намаляващи скоростното налягане, високопроизводителната система за отработените газове с регулиращи клапани, чийто звук може да се променя само с натискане на един бутон. Специално за входящия въздух има разработен нов всмукателен модул с два специално уголемени корпуса.
Контакта с пътя поддържат черно боядисани 21-цолови колела с джанти в кръстовиден дизайн, обути в гуми с размер 255/35 ZR 21 отпред и 295/30 ZR 21 на задната ос. Има и опция за 22-цолови в дизайн с пет спици, които са обути в гуми с размер 255/30 отпред, а отзад с 295/25. Разбира се, Babus е смъкнал окачването на каросерията посредством понижаващ модул с около 15 мм по-ниско до асфалта.
Лого Barbus, фина кожа и алуминиев финес
Ракетата на Brabus е обновена с карбонови аеродинамични елементи в предната и в задна част. Предният сплитер намалява повдигането на предната ос, а дискретен спойлер осигурява притискането на задната ос. В карбоновия дифузор са се приютили накрайниците на изпускателната система.
Вътре Brabus е заложил на кожен салон в светлобежово и цвят магнолия, заедно с фини дървени инкрустации и алуминиеви елементи на лостчетата за смяна, педалите и дръжките на вратите. Естествено праговете на вратите са украсени със светещо лого Brabus 900. Шофьорът и пътникът до него седят удобно в контурирани спортни седалки, за цената няма никаква информация.