Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus Rocket 900 One Of Ten показва мощ

26.10.2020 09:55

Работният обем на мотора е увеличен от 4,0 на 4,5 литра, а мощността - от 639 к.с. до 900 к.с.

Комбинацията от думите Brabus и Rocket винаги е означавала нещо много вълнуващо и ако такъв необикновен автомобил като Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic + с пет врати бъде взет за основа, той става още по-интересен. Вярно е, че по-рано "ракетите" от Ботроп бяха дванадесетцилиндрови, а сега говорим за автомобил с битурбо осемцилиндров агрегат. Но няма значение: работният обем на мотора на лудия Brabus Rocket 900 One Of Ten е увеличен от 4,0 на 4,5 литра, а други "магьоснически умения" позволяват да бъде увеличена мощността от фабричните 639 к.с. и 900 Нм до 900 к.с. и 1250 Нм. При монтирането на двигателя в автомобила обаче немците са ограничили въртящия момент до ниво от 1050 Нм заради трансмисията.

Както подсказва името, Brabus ще произведе общо десет от тези автомобили. Всеки ще се различава в някои индивидуални детайли в оформлението . Първият екземпляр от поредицата се оценява на 435 800 евро.

Автомобилът ее представен с джанти Monoblock Z (21 инча отпред и 22 инча отзад), а заради тях каросерията ее разширена със 78 мм благодарение на арките от въглеродни влакна. Сплитерът и антикрилото са променени в аеродинамичния тунел. Окачването е спуснато с 25 мм. Изпускателната система от неръждаема стомана е с накрайници от въглеродни влакна.

Времето за ускоряване  на чудовището от нула до сто е намалено от първоначалните 3,2 сек на 2,8 сек. А разликата в ускоряването от място до 300 км/ч е още по-осезаема. Фабричната версия отнема 35,8 секунди, а версията с 900 к.с. на Brabus достига бариерата от 300 км/ч за 23,9 сек. Такъв "семеен лифтбек" е в състояние да развие 330 км / ч, след което ще влезе в действия електронен ограничител (с цел защита на гумите Pirelli от прекомерно износване). Фабричната версия има максимална скорост от 315 км/ч. На същото ниво работи "якия" Brabus 800 GT 4 с 800 к.с, който губи 0,1 сек от другата си "ракета" при ускорение до сто.

По-голямата мощност на двигателя е постигната не само поради увеличаването на работния обем, но и поради по-големите турбокомпресори, както и увеличаване на налягането. Външният цвят Stealth Grey се отразява в интериора чрез сиви шевове и тръби в черна кожа и алкантара. На гърбовете на седалките има емблеми Brabus Masterpiece, на вратите и седалките - рисунък под формата на герб.

По отношение на мощността Rocket 900 One Of Ten надмина варианта AMG GT 63 S от Posaidon с 880 к.с, въпреки тай че остаизпреварва с върхов въртящ момент (1200 Нм) и няма ограничител на максималната скорост, може да развие по-бързо от 350 км/ч. Междувременно тунинг студиото се забавлява, а от самия Mercedes очаква суперхибрида AMG GT 73 с мощност от над 800 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus