Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS SV12 S Biturbo Coupe: Първична сила

15.05.2007 14:05

730 конски сили, 1320 Нм максимален въртящ момент и върхова скорост от 340 км/ч. Цифрите говорят сами по себе си за най-бързото и мощно купе в световен мащаб - BRABUS SV12 S Biturbo Coupe, базиран на последната генерация CL 600.

Сърцето на спортния автомобил е V-образният дванайсетцилиндров агрегат на Mercedes-Benz, оптимизиран от екипа на тунинг компанията BRABUS. Работният обем на двигателя е коригиран от 5,5 на 6,3 литра след цялостна преработка на основните компоненти. Периферията може да се похвали с нови изходящи колектори, два уголемени турбокомпресора, високоефективен междинен охладител и спортна изпускателна система. Блокът за управление на двигателя също е претърпял развитие, като освен за повишената мощност, той отговаря и за ниските нива на вредни емисии, които да съответстват на стандарта Евро IV.

Динамичните показатели на BRABUS SV12 S Biturbo Coupe са повече от впечатляващи. Максималната мощност от 730 конски сили (537 кВт) се достигат при 5100 об./мин, а кривата на въртящия момент бележи умопомрачителните 1320 Нм още при 2100 об./мин. За съжаление по този показател спортният автомобил е ограничен „само“ до 1100 Нм. Въпреки това ускорението от 0 до 100 км/ч е възможно за 4,0 секунди, до 200 км/ч – за 11,9 секунди, а стрелката на скоростомера следва възходящата крива до 340 км/ч (отново електронно ограничени). По тези показатели BRABUS SV12 S Biturbo Coupe няма конкуренция в специфичния сегмент.

Модифицирана пестепенна автоматична трансмисия предава въртящия момент на задните движещи колела. Като опция се предлага и самоблокиращ се диференциал. Всички компоненти в задвижващия тракт разчитат на висококачествените смазочни материали на ARAL.

Корекциите в силовия тракт на CL 600 са синхронизирани с цялостно обновения аеродинамичен пакет.

Разработен е във въздушния тунел на BRABUS. Новата броня оптимизира притискателната сила и съдейства за по-доброто охлаждане на спирачната система и двигателя посредством уголемения въздухопровод. Двойните светлини за мъгла, интегрирани в предницата, осигуряват отлична видимост дори и при лоши атмосферни условия, а и акцентират върху динамичния дух на луксозния автомобил. Подчертаните прагове, които оптимизират въздушния поток, гарантират безпроблемното влизане и излизане от BRABUS SV12 S Biturbo Coupe посредством вградените светлини, базирани на LED технологията. Подобно решение е използвано и за задницата, където се набиват на очи двата двойни накрайника на изпускателната система и елегантният спойлер.

Естествено корекции има и в гумите, окачването и спирачките на CL 600.

Олекотените алуминиеви колела са с размери от 18 до 21 цола, като върховият модел достига габарити 9Jx21 за предната ос и 10.5Jx21 за задната. Съответстващите им гуми (BRABUS препоръчва на своите клиенти марките Pirelli и YOKOHAMA) са с размери съответно 265/30 ZR 21 и 295/30 ZR 21.

Стандартното активно окачване на CL 600 е калибрирано за новите колела и нископрофилните гуми. Просветът е намален с 25 милиметра.

За да овладее мощта на 6,3-литровия двигател, екипът на BRABUS е оборудвал своето приказно творение с високоефективна спирачна система. 12-буталните алуминиеви апарати на предната ос са комбинирани с уголемени 380-милиметрови дискове, а 6-буталните за задните колела – с 355-милиметрови.

BRABUS SV12 S Biturbo Coupe може да бъде поръчан като нов автомобил, като цената му стартира от 178980 евро. Възможен е и вариант за доработка на класическия модел CL 600.

Коментари
comments powered by Disqus