Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Брандът Cupra ще погълне компанията майка Seat

16.10.2019 10:43
Брандът Cupra ще погълне компанията майка Seat

Планът узрява на фона на най-доброто представяне на Seat в цялата й история

В средата на следващото десетилетие концернът Volkswagen Group планира основен ребрендинг на SEAT, в резултат на което от нея ще остане само нейната дъщерна компания Cupra. Това сподели шефът на VW Group Херберт Дис. Сякаш той намекна за предстояща реформа в кулоарите на автосалона във Франкфурт. Въпросът е SEAT да бъде превърната в „емоционална премиум марка в духа на Alfa Romeo.“  А Cupra пасва на избраната роля перфектно.

Преименуването на Seat в Cupra според Херберт Дис е най-добрата възможност за испанската марка в дългосрочен план. Тя ще бъде позиционирана като „по-престижна“, „по-високо от Volkswagen “. Моделната гама ще получи достъп до нови пазари, включително Северна Америка. Продажбите и печалбите ще се увеличат, въпреки че разходите ще останат почти непроменени.

Концептът Tavascan направи смела заявка за бъдещия дизайн на Cupra, което не може да се каже за хибридния хечбек Formentor, който по някаква причина не напомня за себе си. Независимо от това и двата автомобила ще допринесат за неизбежната електрификация на марката.

Наскоро Cupra проведе специално събитие в Париж. На покрива на изложбеня център с панорамна гледка към Айфеловата кула е построено нещо подобно на състезателна писта, на която шведският пилот Матиас Екстрьом управлява Ateca, опитвайки се да постигне максимална скорост 247 км/ч.

Интересното е, че планът узрява на фона на най-доброто представяне на Seat в цялата му история. През първата половина на годината продажбите нараснаха с 8,4% (до 314 300 автомобила). Херберт Дис обаче, като оценява усилията на шефа на компанията Лука де Мео, изтъква: на ключови европейски пазари като Италия и Франция проблемите не са решени. Де Мео се защитава: да, настоящият имидж на марката отблъсква някои хора, но всичко може да се оправи, дайте ми време.

Cupra вече увеличи персонала с 50%. През 2020 г. тя ще се премести в ново седалище с площ от 2400 кв. м. Въпреки че Cupra има малко модели досега (Cupra Ateca и Leon Cupra), тази година са продадени 17 100 автомобила - 70% повече в сравнение с 2018 г. Днес марката разполага  с 235 търговски обекта по целия свят.

Коментари
comments powered by Disqus