Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бриаторе: За някои отбори правилата не важат

12.03.2009 09:35
Бриаторе: За някои отбори правилата не важат

Босът на Renault сподели, че е разочарован от действията на тимовете, които се възползваха от някои „сиви“ зони в правилника, конструирайки своите дифузори.

Дифузорите на Williams и Toyota на практика превишават максимално допустимите 175 мм, тъй като задната краш структура е оформена като аеродинамичен елемент. Според президентът на ФИА Макс Мозли този подход е легален, но Бриаторе отново изрази възмущението си от действията на съперниците.

„Не е коректно някои дифузори да са направени стриктно по регулациите, а други по различен начин, тъй като ми се струва, че всички ние разполагам с един и същ правилник“, коментира босът на Renault пред Gazzetta dello Sport.

„Сякаш има два различни технически документа: единият позволява на отборите да конструират дифузора си по начин, който другите няма как да използват, тъй като по дефиниция е нелегален. Не сме очаквали това. Искаме правилата да важат с еднаква сила за всички.“

„Ще видим, все пак трите отбора (вероятно и Brawn GP) не спазват правилника“, отговаря Бриаторе на въпроса дали Renault ще подаде контестация пред ФИА. „Не искам историята да завършва като със замразените двигатели, когато ние следвахме стриктно регулациите и изведнъж се оказа, че изоставаме с 50 к. с. спрямо останалите. Всичко се повтаря“, допълва италианецът, чийто тим тази година получи специално разрешение от ФИА да оптимизира своя 2,4-литров агрегат.

Преди месец Макс Мозли бе категоричен, че дизайнът на Williams и Toyota е напълно в рамките на правилата, но призна, че е възможно на старта на сезона в Австралия да има контестации от страна на съперниците.

„Това винаги се случва, когато има промени в правилника”, коментира президентът на ФИА. „Според нас Williams и Toyota са действали умно и са се възползвали в максимална степен от това, което задава правилника. Но някой може да не е съгласен с нашата позиция и да иска разясняване на въпроса. А както знаем, стюардите може да не са нашето мнение, случва се.”

„Това е наистина любопитна идея, не са позволени две отделни плоскости. В случая имаш една истинска, и втора, която на практика не е, тъй като не е свързана. Позицията на нашия технически персонал е, че всичко е наред. Да видим дали някой ще оспорва това решение.”

Техническият директор на Williams Сам Майкъл е уверен, че неговият тим се придържа стриктно към правилата. „Ако трябва да съм честен, изненадани сме, че това се превърна в спорен въпрос, тъй като техническият регламент е повече от ясен“, обясни Майкъл при официалната презентация на FW31. „Това е подход, който отборите използват в една или друга форма от две години, така, че за нас и за ФИА това не би трябвало да представлява проблем. ФИА се изказа по въпроса още преди година.“

Коментари
comments powered by Disqus