Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone: Балансът е определящ за разликите между Ferrari и McLaren

08.08.2008 13:40

Малките разлики в поведението на MP4-23 и F2008 са определящи за двубоя между McLaren и Ferrari, вярва спортният директор на Bridgestone Хирохиде Хамашима.

Последните две състезания преминаха при разменено надмощие между McLaren и Ferrari. На “Хокенхайм” Сребърните стрели имаха категорично предимство спрямо Скудерията, но в Будапеща италианският тим доминира по време на състезанието и единствено дефектиралият двигател на Фелипе Маса подари победата на Хейки Ковалайнен и противниковия отбор.

Според Хирохиде Хамашима разликите в баланса са определящи за флуктуациите във формата на McLaren и Ferrari. Склонността към недозавиване на F2008 е причина за проблемите на Райконен и Маса в квалификациите, смята спортният директор на Bridgestone.

“Принципно автомобилът на Ferrari има по-подчертано недозавиване спрямо този на McLaren”, коментира Хамашима. „При McLaren е налице презавиване. Когато гумата има добро сцепление, автомобилът с тенденция към презавиване би трябвало да е по-бърз в рамките на една обиколка спрямо неутрално настроения или този с недозавиване. Но в състезателни условия, особено когато е горещо като на „Хунгароринг”, при презавиване се генерира по-висока температура при гумите на задната ос.”

„Нека се върнем към „Хунгароринг и поведението на автомобила на Хамилтън. След даден брой обиколки той имаше проблеми с презавиването, които контролираше посредством волана. От друга страна във Ferrari разполагаха с добър баланс. Ето защо температурата също има значение.”

Хамашима обяснява и причините за разликите в темпото на Маса и Райконен. Според него бразилецът се представя по-добре, когато автомобилът има перфектен баланс, а Райконен надделява, когато има определени затруднения, които трябва да компенсира. „Когато автомобилът пасва на Фелипе, неговите способности са на 110%, но когато автомобилът не е добре настроен – 90%. Кими обаче може да извлече 100% независимо от поведението на колата.”

Коментари
comments powered by Disqus