Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone представя Виртуалния град на бъдещето

12.01.2021 15:37
Bridgestone представя Виртуалния град на бъдещето

Bridgestone World е специално разработен за тазгодишния виртуален формат на CES

- Bridgestone се завръща на CES 2021, който се провежда виртуално тази година между 11 и 14 януари 2021 г.

- Интерактивният виртуален град Bridgestone World ще позволи на потребителите да се запознаят с предоставяните от компанията иновативни решения и услуги за мобилност, управлявани от данни.

- Презентациите, които ще се излъчват на живо и On-Demand, ще покажат как компанията използва технология за „умни“ гуми, усъвършенстван анализ на данни и нови бизнес модели, за да постави гумите в центъра на една по-устойчива система за мобилност.

Bridgestone Corporation (Bridgestone), глобална компания, фокусирана върху предоставянето на устойчива мобилност и иновативни решения за клиенти по целия свят, обяви, че ще отново ще вземе участие на CES 2021, който ще се проведе виртуално тази година между 11 и 14 януари 2021 г. Като част от дигиталната си експозиция, компанията ще представи Bridgestone World, интерактивен град, демонстриращ как иновациите на Bridgestone ще задвижат по устойчивото бъдеще на мобилността. Излъчваните на живо онлайн презентации, както и on-demand продуктови видеа също ще допринесат за увеличаване възможностите за сътрудничество с партньори в целия технологичен спектър.

„Активните, интелигентни и дигитално интегрирани технологии са ключови за постигането на нашата цел да създадем нова добавена стойност за обществото и клиентите чрез устойчива мобилност и иновативни решения“, каза Паоло Ферари, президент и главен изпълнителен директор на Bridgestone Americas и изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone Corporation. „Напредвайки по този път, ние очакваме с нетърпение да работим с други иноватори и лидери, за да създадем по-добро бъдеще за мобилността.“

Bridgestone World, който е специално разработен за тазгодишния виртуален формат на CES, позволява на потребителите да надникнат в градските, извънградските, индустриалните и транспортните части в един град на бъдещето и да видят как свързаните продукти и услуги на компанията, управлявани от данни, ще адресират проблемите, ще подобрят преживяването при мобилността на потребителите и ще създадат по-висока стойност за обществото и клиентите. Централната градска среда на виртуалния град позволява на потребителите да се запознаят с развитието на Bridgestone във високотехнологична компания, която надгражда основната си дейност от предлагане на гуми и каучукови изделия, като я допълва с „умни“ гуми и модерни технологии за мобилност. Bridgestone World има за цел да покаже как компанията преосмисля своята идентичност, за да помогне на хората и бизнеса да управляват своите превозни средства по по-безопасен, по-интелигентен, по-ефективен и по-устойчив начин.

Bridgestone също така ще си взаимодейства пряко с посетителите на CES чрез презентации на живо и On-Demand, които представят как компанията използва технологията за „умни“ гуми, усъвършенстван анализ на данни и нови бизнес модели, за да постави гумите в центъра на устойчива система за мобилност както в момента, така и в бъдеще. Те включват:

- On-Demand видео „Bridgestone Vision of Mobility“ с Паоло Ферари, президент и главен изпълнителен директор на Bridgestone Americas и изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на Bridgestone Corporation.

- On-Demand  видео обиколка на Bridgestone World с Мария Дън, директор „Стратегическо планиране и корпоративна стратегия“ в Bridgestone Americas.

- Дискусия на живо: „Възможност по време на криза - как телематиката се развива, за да оптимизира мобилността“, с Радж Баджадж, вицепрезидент – „Международни решения за мобилност Bridgestone“ на 13 януари 2021 г. в 8:15 ч. EST.

Иновации, състезания и данни

Bridgestone също ще участва в панел на живо, фокусиран върху Indy Autonomous Challenge (IAC) на 13 януари 2021 г. в 15:15 ч. EST, заедно с Марк Майлс, президент и главен изпълнителен директор на Penske Entertainment Corp. Bridgestone е официален доставчик на гуми на Indy Autonomous Challenge, а панелът, фокусиран върху темата за Иновации, състезания и данни, ще обърне внимание на бъдещето на състезанията и сближаването между автономните технологии и автомобилен спорт от страна на IAC.

За да научите повече за Bridgestone и да видите сами виртуалните презентации на CES, посетете FutureofMobility.Bridgestone след 11 януари.

Коментари
comments powered by Disqus