Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone пуска гуми VX-TRACTOR

23.11.2018 14:53
Bridgestone пуска гуми VX-TRACTOR

Новата технология увеличава якостта, намалява ефектите от ерозията, триенето и употребата

Bridgestone представи последното си попълнение към сегмента на селскостопански гуми с висока производителност - VX-TRACTOR. Тази гума покрива нуждите на потребителите за по-дълъг период на износване, като променя стандартите в технологиите и изпълнението, за да им позволи да работят по-дълго и да бъдат транспортирани товари с по високо тегло.

Създадена за сигурност, прозиводителност и дълъг живот

Желанието потребителите да се чувстват уверени с VX-TRACTOR, е причината да бъде включен блоковия патентован дизайн на Bridgestone. Дизайнерите са се  фокусирали върху удължаването на периода на износване, особено на пътя, което направи блоковете на VX-TRACTOR с до 20% по-дълги и по-широки от тези на преките конкуренти. Това увеличение осигурява обща дълбочина на протектора, която отново е по-голяма от тази, която предлагат преките конкуренти. В същото време корпусът е конструиран така, че да сведе вътрешното напрежение до минимум. Това позволява на гумата да е ефективна при по-високи скорост, при пренасяне на големи товари, с вътрешно налягане до 2,4 бара.

Създадена, за да издържа по-дълго

Новата технология увеличава якостта, намалявайки ефектите от ерозията, триенето и употребата. Висококачественият шестслоен пояс на протектора също така помага да се предпази гумата от повреди и потенциални пробиви. Повърхността на страницата също е подсилена, като допълнително намалява уязвимостта на гумата от пробиване. VX-TRACTOR е произведена по изцяло нова технология, която я прави още по-устойчива на износване от предходните модели. Иновацията е замяната на минералното олио с растителни масла, щадящи околната среда, подобрявайки живота на гумите и предприемайки жизненоважна стъпка към по-устойчиво бъдеще[1].

Най-добро сцепление

VX-TRACTOR използва същите доказани блокове на Bridgestone, използвани за VT-TRACTOR, които осигуряват изключително сцепление на гумата при всякакви условия. Тестовете показват, че при VX-TRACTOR приплъзването е значително по-малко от конкурентите си[2], като дава на потребителите всички основания да се чувстват уверени в гумата. Независимо дали се намират на полето, по пътищата, дали са под напрежение, в хлъзгави условия, на асфалт или пренасящи тежки товари, VX-TRACTOR работи при най-високите стандарти.

Качеството като стандарт

Новият VX-TRACTOR обхваща ангажимента на Bridgestone за качество, като всички налични размери включват тези нововъведения като стандартна технология.

"Новата гума VX-TRACTOR свързва настоящата гама гуми Bridgestone VT-TRACTOR за високопроизводителни трактори и гамата VT-COMBINE за комбайни за зърнени култури. Основата на VX-TRACTOR използва технология, която позволява налягане от 0,6 до 2,4 бара, което е идеално за адаптиране за всяка работна среда и гарантира, че дори и най-тежките товари могат да се транспортират. Докато доказаният патентован дизайн на блоковете оптимизира сцеплението и намалява приплъзването, добавеният обем на блоковете дава по-дълъг период на износване, което е особено важно за трактори, използвани при смесени операции на поле и на път.", споделя Марк Сандърс, генерален мениджър „Земеделие“, Bridgestone EMEA.

Проектирана в Европа, произведена в Европа

VX-TRACTOR е разработена в европейския Център за научноизследователска и развойна дейност на Bridgestone в Италия и се произвежда в завода на Bridgestone в Пуенте Сан Мигел, Испания. Гумите ще се предлагат първоначално в дванадесет различни размера за приложения на предния и задния мост, вариращи от 24 до 42 инча. Допълнителните размери ще завършат гамата през 2019 г.
________________________________________


[1] Въз основа на контролиран лабораторен тест за измерване (DIN abrader test) (ускорено изпитване за стареене), проведено от научноизследователска и развойна дейност на Bridgestone
[2] Тест, проведен от PCLT за Bridgestone през октомври 2018 г. Предни гуми 600/70 R30: Bridgestone VX-TRACTOR 158D и Michelin MACHXBIB 152D. Задни гуми, 710/70 R42: Bridgestone VX-TRACTOR 173D и Michelin MACHXBIB 173D.


Коментари
comments powered by Disqus