Единният доставчик на гуми във Формула 1 проучва няколко вариации за маркиране на сликовете догодина.
Двата типа гуми, които Bridgestone предоставя на отборите по време на състезателния уикенд, трябва да се различават визуално, се казва в техническия правилник на ФИА. Това решение влезе в сила за сезон 2007, когато японският производител избра да оцвети в бяло един от каналите на по-мекия комплект. С повторното въвеждане на сликовете обаче този подход става неизползваем. Ето защо на „Монца” миналата седмица от Bridgestone са тествали четири нови възможности за маркиране на гумите.Според Хирохиде Хамашима, отговорен за развитието на състезателните гуми в Bridgestone, компанията все още не е взела решение за конкретния дизайн, който ще използва догодина. „На „Монца” изпробвахме различни начини за маркиране на страничната част и сега с помощта на снимки проучваме доколко са видими. Надяваме се до края на годината да вземем решение, но все още сме на етап тестове.”
Ако нито едно от настоящите предложения не се окаже подходящо, е възможно цялото рамо да бъде оцветено с бяла линия. Хамашима отрича напълно възможността да се използва друг цвят, въпреки че преди в Champ Car кантовете на по-меките гуми бяха червени. „На този етап е неосъществимо. Машините ни не могат да произвеждат други цветове, така че бялото е единствената опция.”
От Bridgestone вече са предоставили на ФИА различните спецификации гуми, които ще се използват догодина. Според Хамашима разликата между опшън и прайм комплектите ще бъде много по-осезаема отколкото сега.