Компанията вече има добре попълнена книга за поръчки (до 40 млн. паунда) за своя модел
Проектирането, разработването и производството на автомобили не е лесна работа и Лес Едгар , човекът, който даде ново начало на марката TVR през 2017 г., може да сподели това. В момента TVR търси еквивалента от 27,5 млн. евро, за да започне производството на новия Griffith.
Новото въплъщение TVR Griffith, разкрито през септември 2017 г. по време на автомобилното изложение Goodwood Revival Earls Court, изглежда се роди по добра воля. Споразумението с правителството на Южен Уелс позволи на производителя да има изгарди завод в Ebbw Vale (обектът в процес на завършване), а новият TVR получи доста благоприятен прием от името на автомобилните любители.
Проектиран на основата на шасито от въглеродни влакна iStream, представен от Gordon Murray Design, Griffith TVR, чиито линии са вдъхновени отчасти от тези на старите модели на марката, се задвижва от 5.0-литров V8 двигагтел, подготвен от Cosworth, гарантиращ безпроблемно и приятно управление на пътя, отколкото ефективен по писта (той показва съотношение тегло / мощност 405 к.с. / тон, което му позволява да ускори от 0 до 96 км/ч за по-малко от 4 секи и да се развие максимална скорост повече от 321 км/ч ).
За съжаление от 2017 г. насам досието на TVR напредва бавно, като можем само да отбележим, че днес ще се нуждае от нова инвестиция от 25 млн паунда (приблизително 27,5 млн. евро), за да започне производството на уникалния си модел.
Положителният момент е, че Лес Едгар има определени аргументи, които да изложи в преговорите: TVR вече има добре попълнена книга за поръчки (до 40 млн. паунда) за своя модел, достъпен от 90 000 паунда, и първата година от производството на Griffith First Edition ще бъде пълна. Следва продължение.