С чек за 3 млн. евро собствениците на автомобила ще могат да се забавляват зад волана
„Машина за поглъщане на километри, чиста и безкомпромисна. Оттук и името му: Chiron Pur Sport ”. Именно в тези условия Стефан Винкелман, президент на Bugatti, представя най-новото произведение на марката от Молсхайм.
Нов модел, разработен на основата на Bugatti Chiron, който има специфични настройки, ревизирана аеродинамика, гарантираща максимална притискателна сила и чието тегло е значително намелено, за да осигури по-добра гъвкавост.
По този начин Chiron Pur Sport посреща на каросерията си по-съществен преден спойлер, разположен в основата на широко вентилирана броня, и получава отзад голямо антикрило (1,90 метра), чиито опори оформят със задната престилка голям X. Тези различни елементи, свързани с големия дифузор, монтиран под задната част, имат за задача суперавтомобилът да стъпи стабилно на земята.
Под каросерията има шаси, оптимизирано с цел по-голяма "пъргавост", обяснява Bugatti, , в което се намира 8,0-литровият W16, чиято мощност от 1500 к.с. и 1600 Нм се предава на земята чрез скоростна кутия с по-къси предавки (с 15%) и високоефективни гуми (Michelin Sport Cup 2 R), снабдени с нова комбинация от материали за изключително сцепление, монтирани на по-леки джанти с четири килограма от магнезий. Аеро калниците се предлагат и като опция. Те осигуряват оптимална вентилация на колелата и подобряват техните аеродинамични характеристики.
За разлика от Bugatti Chiron Super Sport 300+, Chiron Pur Sport не търси чиста скорост (максималната му скорост е около 350 км/ч), а върхови постижения при всякакви пътни условия. За това Bugatti увеличи максималния въртящ момент на W16 (с 200 оборота), така че сега достига 6900 об/мин. Така новата модификация Chiron Pur Sport ще могже да ускори по-специално на шеста от 60 до 120 км/ч с 2 сек по-бързо от Chiron.
С чек за 3 млн. евро без данъците, 60-тимата купувачи на Chiron Pur Sport, чието производство ще започне през втората половина на 2020 г., следователно трябва да се забавляват по всяко време зад волана.