Пътуването започва точно в този момент със спирка в Лос Анжелис, Калифорния
След като завърши обиколката на Европа това лято, която го отведе от Париж до Гтаад, преминавайки през Цюрих, Лондон, Хамбург, Дюселдорф, Франкфурт, Мюнхен и Брюксел, Bugatti Chiron Pur Sport премина Атлантическия океан, за да стартира този път на американско турне.
Пътуването започва точно в този момент със спирка в Лос Анжелис, Калифорния и след това ще премине през Южна Калифорния, след това до Източното крайбрежие, Хамптън, Гринуич, Ню Йорк и накрая Флорида.
„Много се радваме, че най-накрая можем да представим физически Chiron Pur Sport на нашите американски клиенти“, обяснява Седрик Дейви, главен оперативен директор на Bugatti за Америка. „Характеристиките на движение на Pur Sport предлагат съвсем ново измерение, което е привлекателно не само за настоящите собственици на Bugatti, но и за нови. Реакциите са много положителни ”.
„Екипите на Bugatti Beverly Hills и Bugatti San Diego с гордост представят грандиозния Chiron Pur Sport“, добави Тим О’Хара, генерален мениджър на Bugatti Beverly Hills. „La Pur Sport, роден от постоянното желание на Bugatti да проектира и изгражда най-добрите автомобили, създаде такъв, който може не само да завладее улиците, но и най-трудните от състезателните писти. Като партньор за върхови постижения, за нас е чест да бъдем част от една от най-емблематичните автомобилни марки в света ”.
От официалното си представяне през март миналата година Bugatti Chiron Pur Sport е изминал няколко хиляди километра при изпитания, за да тества на пътя и на затворена писта всички технически решения, направени от инженерите и дизайнерите на Bugatti. Напоследък Chiron Pur Sport все още провежда допълнителни тестове в Техническия център на Нардо, в италианската Пулия, за да усъвършенства настройките си преди стартирането на производството, планирано за тази есен.
Bugatti Chiron Pur Sport, който е оборудван с 8,0-литров агрегат W16 с 1500 к.с. и 1600 Нм, работещ в комбинация със скоростна кутия с по-къси съотношения, със специфична аеродинамика и гуми, показват по-малко тегло в сравнение с класическия Chiron. Ще бъдат произведени 60 броя, предлагани на цена от 3 млн. евро нето всеки. И няколко екземпляра без съмнение ще бъдат предназначени за североамериканския пазар.