Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti Chiron R ще разкрие нови възможности

11.02.2020 09:53
Bugatti Chiron R ще разкрие нови възможности

Съдейки по антикрилото, автомобилът ще бъде насочен към още по-брутално управление

Bugatti е подготвила нова версия на своя хиперавтомобил Chiron за автомобилното изложение в Женева. Изданието The Supercar Blog твърди, че купето ще бъде наречено Bugatti Chiron R. Съдейки по високото антикрило, автомобилът ще бъде насочен предимно към още по-брутално  управление на пистата с по-висока от известната максимална скорост. Новият модел може да е дори по-нисък от базовия Chiron (420 км/ч).

Първата поразителна разлика от оригиналния хиперавтомобил е неподвижното антикрило с впечатляващ размер. Предполагаемият Chiron R  е забелязан в компанията на още няколко други автомобила Chiron на летище O.R. Tambo (Южна Африка).

Пренастройване на окачването и няколко оригинални щриха на външния вид със сигурност ще последват аеродинамични добавки към базовия автомобил. Но за мощността на двигателя на Chiron R можем само да се гадаем. Въпреки че е малко вероятно в Женева да видим нещо значително по-различно от оригиналния турбо двигател W16 8,0 с 1500 к.с. и 1600 Нм, както при обичайните Chiron, Sport Chiron и почти всички други „производни“ на модела.

Коментари
comments powered by Disqus