Тиражът е ограничен на 500 екземпляра, 150 от които вече са поръчани
Автомобилният състезател от Монако Луи Широн, който се представи триумфално със заводския отбор на Bugatti в предвоенната епоха, трябва да бъде доволен. На негово име посветиха хиперавтомобила Bugatti Chiron, наследник на Veyron , който в много дисциплини се превърна в ненадминат сериен автомобил на планетата. Осемлитровият W16 двигател с четири турбокомпресора, работещ в тандем със седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя, генерира 1500 к.с. (увеличаване на мощността с 25%) и 1600 Hм (максималният въртящ момент е наличен в диапазона от 2000 до 6000 об/мина). Моделът ускорява до сто за по-малко от 2,5 секунди, до двеста - за 6,5 сек, и до триста - за 13,6 секунди. Максималната скорост е 420 км/ч.
В сравнение с Veyron новият автомобил е с 82 мм по-дълъг (4544), 40 мм по-широк (2038) и с 53 мм по-висок (1212 мм). Междуосието е увеличено само с един милиметър (2711), масата е увеличена със 155 кг (до 1995 кг). Размерите на специалните гуми Michelin са: 285/30 R20 отпред, 355/25 R21 отзад.
Карбоновият монокок има изключителна устойчивост на усукване и отговаря на клас LMP1. Ако премерим дължината на една непрекъсната карбонова нишка, използвана за производството на каросерията, тя ще се равнява на девет пъти разстоянието от Земята до Луната. Производството само на един монокок отнема четири седмици.
Двигателят е преминал през пълно доработване с широко използване на титан и карбон. За впръскването отговарят 32 дюзи. Чрез подобрената система за охлаждане през двигателя циркулира 60 000 литра въздух и 800 литра течност в минута. Титаниевата изпускателна система включва каталитични конвертори, които са около шест пъти по-големи от подобни устройства за средностатистически автомобил: активната повърхност на преобразувателите е 230 266 кв. м - или повече от площта на 30 футболни игрища. Разбира се, Bugatti Chiron е оборудван с постоянно задвижване на всички колела с блокиране на предния и задния диференциал.
Салонът е изработен от естествена кожа, карбон, Alcantara и полиран алуминий. Както и при екстериора, там е стилизирана буквата "С" (Chiron ): тя е своеобразен знак, който разделя водача от пътника. Предните въздушни възглавници се отворят "чрез" въглеродни влакна, нещо което се прилага за първи път в един сериен автомобил.
Водачът може да избира между пет режима на шофиране: Lift, Auto, Autobahn, Handling и Top Speed. По този начин адаптивното окачване променя височината и твърдостта на електронно управляемите амортисьори, варира кормилното усилие, активизира аеродинамичните елементи, които участват при сцеплението и така нататък. При режим Autobahn ограничителят няма да позволи на Chiron да премине над 380 км/ч, а за постигането на максимална скорост се използва Speed Key. Автомобилът спира посредством въглеродно-керамични дискове с диаметър от 420 мм отпред и 400 мм отзад. Спирачният път от 100 км/ч до 0 е 31,3 м, от 200 км/ч - 125, от 300 км/ч - 275 м.
Любопитна подробност. В екипа на главния дизайнер Ахим Аншайдт работи и руснакът Александър Селипанов. Той участва в създаването на прототипа Bugatti Vision Gran Turismo и има личен принос при разработването на екстериора на Chiron .
Трийсетина тестови автомобила са изминали близо 300 часа в аеродинамичния тунел, 500 000 км на полигон и по обществени пътища, както и 200 комплекта гуми. Серийното производство на хиперавтомобила ще стартира през септември в завода във френския град Молсем. Доставките на Chiron до клиентите ще започнат през октомври. Базовата цена е 2,4 милиона евро (или два пъти повече в сравнение с Veyron). Тиражът е ограничен на 500 екземпляра, 150 от които вече са поръчани. Шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер при представянето в Женева даде да се разбере, че Chiron за момента не разкрива всичките си способности, като по примера на Veyron може да очакваме и по-мощни версии. Официално бе обявено, че новото чудовище ще постави нов световен рекорд по скорост.