Двата модела са свързани от един и същ герой - легендарния френски пилот Албер Диво
Това е специална среща, организирана от производителя от Молсхайм на една от най-важните писти в историята му, тази на Targa Florio, в Сицилия, като поставя моделите един до друг.
Два модела, свързани от един и същ герой, пилотът Албер Диво, който през 1928 и 1929 г. печели на Targa Florio два пъти зад волана на Bugatti Type 35, като по този начин наследява Мео Костантини, победител в събитието, състояло се през 1925 и 1926 г., и Емилио Матераси, победител в изданието от 1927 г., и двамата също победители с автомобил Bugatti.
Bugatti Type 35 бързо постигна успех на френската марка на пистите , благодарение на своите характеристики и надеждност. Задвижван от осемцилиндров двигател, оборудван с два карбуратора и свързан с многодисков съединител, първите му версии имаха мощност от около 95 к.с., което им позволяваше да се движи със скорост 190 км/ч. Тогава Type 35B, задвижван от 2,3-литров осемцилиндров агрегат, би имал 140 к.с. благодарение на наличието на компресор, а мощността тогава позволява максимална скирост 215 км/ч.
Bugatti Divo, представен през 2018 г. от френския производител, от своя страна е кръстен в чест на френския пилот, който защитава цветовете на марката между 1928 и 1933 г., след като е карал по-специално за Sunbeam, Talbot-Darracq и Delage. Разработен на основата на модела Chiron и предлаган в ограничена серия (40 екземпляра, фактурирани на стойност 5 млн. евро за брой), Divo предлага специфична каросерия, под която вгражда 8,0-литровия W16 с мощност 1500 к.с. и 1600 Нм, а това позволява по-специално максимална скорост 380 км/ч (електронно ограничена).
„Divo вече е крайъгълен камък в 110-годишната история на Bugatti“, казва Стефан Винкелман, президент на Bugatti. „С Divo Bugatti навлиза в нова ера в съвременното автомобилно строителство. Това е индивидуализиран шедьовър на автомобилното майсторство, легенда в създаването. "
Първите екземпляри на Bugatti Divo вече са доставени на собствениците им, а останалите от четиридесетте автомобила , обещани за производство, ще бъдат завършени преди края на първото тримесечие на 2021 г.