Производителят провежда пътни тестове на модела, за да бъде одобрен преди доставката
Клиентите на производителя от Молсхайм, които са поръчали един от четиридесетте налични екземпляра на Bugatti Divo, много скоро ще получат ключовете от своя хиперавтомобил .
След дълги седмици работа върху Bugatti Chiron Super Sport, чиито последни настройки наскоро бяха прецизирани на Северната дъга на Нюрбургринг, производителят с трикольора провежда пътни тестове на друг модел - Divo, за да бъде одобрен по време на изпитания преди доставката.
Всеки екзумпляр на Divo ще бъде покрит със специален защитен филм, поставен върху специфична основа (оригиналният модел ще бъде подготвен за доставка) и снабден с тестови джанти , преди да тръгне на пътя за последните. проверки за движение на автомобила (паралелизъм, настройка на шасито, електронни функции и т.н.), които проверява Стив Джени .
Джени е специалист по осигуряване на качеството и работи в Bugatti от 2005 г. Той е изминал повече от 340 000 км зад волана на моделите Veyron и Chiron, за да потвърди всички подробности за всеки от тези автомобили, които са предмет на проверка, съдържаща списък от около сто точки.
От съответствието на автомобила (неговото одобрение на пътя) до персонализираните изпълнения, поискани от клиента, включително изпитването на всички електрически органи за управление на превозното средство, Стив Джени проверява всеки детайл на колата , преди да извърши пътен тест от 300 км (около 5 часа) през Елзас и криволичещите планински пътища на Вогезите.
"Баладата” продължава с тестове за ускоряване и скорост, извършени този път на летището в Колмар, изпитания , които включват управление на запалването, използване на различни режими на управление, тест на функцията Airbrake. или дори спирачното поведение на Divo. Тогава френският хиперавтомобил , задвижван от 8,0-литровия двигател W16 с 1500 к.с. и 1600 Нм, способен по-специално да развие максимална скорост 340 км/ч , тръгва по магистралата с по-спокойни темпове, за да бъде предмет на прецизна проверка на шумовете и реакциите му. По време на това изпитване тестовият пилот не трябва да открива паразитен звук или вибрация, за да може той да бъде валидиран.
След това Bugatti Divo може да се върне в сервиза за смяна на маслото и да бъде снабден с последните си джанти и последните подробности , преди да започне последния динамичен тест от един час. На връщане защитният филм ще бъде премахнат и естетическата подготовка на автомобила (шест часа работа) може да започне преди доставката до клиента. Всички детайли се отчитат на автомобила Divo, който както знаем струва около 5 млн. евро без данъците за единия.
Снимка: Стив Джени и Bugatti Divo на пистата на летището в Колмар