Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti събра автомобилен пилот и астронавт

17.11.2020 12:45

Патрик Бодри и Пиер-Анри Рафанел се срещнаха в замъка Сен Жан в Молсхайм

Какво е общото между автомобилен пилот и космонавт? Това е един от въпросите, на който отговарят Патрик Бодри, вторият френски астронавт, и официалният пилот на Bugatti Пиер-Анри Рафанел, в ново видео, предложено от производителя от Молсхайм.

Патрик Бодри мечтае да стане пилот от ранна възраст, амбиция, която за първи път реализира през 1970 г., като става пилот-изтребител във френските ВВС, а след това през 1985 г., като напуска планетата Земя на борда на Discovery (Mission STS-51-G).

Да стане пилот е и онова, за което е мечтаел младият Пиер-Анри Рафанел, който по собствено признание е спал с двигателите си през първите си години в картинга. Страст, която го отвежда до  шампион на Франция във Формула 3 през 1985 г., след това до няколко участия във Формула 1 и до не по-малко от 14 участия в 24 часа на Льо Ман, събитие, в което той ще завърши два пъти на второ място, през 1992 г. с Toyota TS010 на Team Tom, а през 1997 г. с отбора McLaren Gulf / Davidoff.

Оттогава Пиер-Анри Рафанел се превърна в официален пилот на Bugatti и той е един от архитектите на световния рекорд, поставен от Bugatti Veyron 16.4 Super Sport на 26 юни 2010 г., със скорост 431 072 км/ч.

Тогава Bugatti Veyron 16.4 Super Sport стана най-бързият сериен спортен автомобил в света, а неговата открита  версия (Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse) последва примера три години по-късно, спечелвайки титлата на Roadster, хомологиран за най-бърз в света, със скорост 408,84 км/ч.

Патрик Бодри и Пиер-Анри Рафанел се срещнаха в замъка Сен Жан, в Молсхайм, за да обсъдят съответния си опит като пилоти, страстта си към скоростта и какво означава това в тяхната професия и извън нея.

Снимка: Bugatti Chiron Super Sport 300+, Veyron 16.4 Super Sport и 16.4 Super Sport Vitesse

Коментари
comments powered by Disqus