След монтирането му в първия Veyron мощността е увеличена от 1000 к.с. до 1500 к.с.
Двигателят W16 с работен обем 8,0 литра и четири турбини, който задвижва всички модели на Bugatti от Veyron до актуалните Chiron и Divo, няма да се появи под капака на следващите творения на производителя на Молсхайм.
"Няма да има нов 16- цилиндров двигател", каза Стефан Винкелман, изпълнителен директор на Bugatti, в интервю за CarAdvice. "Това е невероятен двигател и знаем, че има много фенове, че всеки би искал да го има завинаги и да продължи да го развива. Ще направим всичко възможно, за да го запазим жив. Но ако искате да сте в авангарда на съвременните технологии, важно е да направите промени в точното време. "
След монтирането му в първия Veyron мощността на агрегата W16 е увеличена от 1000 к.с. до 1500 к.с. и 1600 Нм в моделите Chiron и Divo, а Bugatti трябва да продължи да предлага подобна „конница” на бъдещите си модели.
Ако проектите на марката за наследник на W16 все още не са известни, Винкелман е категоричен, че "хибридизацията може да бъде нещо добро", при условие ", че теглото на батерията бъде драстично намалено и хибридната технология представлява приемливо решение за настоящите клиенти на марката. "
ddsasa
Ще бъде с 5,7 V8 шеви!