Над сериозната задача сега работи дизайнерът от палестински произход Артър Б. Нустан
Bugatti току-що пусна на пазара Chiron, най-висок клас състезател с 1500 к.с. Но как изглежда бъдещето на производителя на луксозни возила?
Над тази задача сега работи автомобилният дизайнер от палестински произход Артър Б. Нустан. В момента той работи за Nissan в Япония. Нустан изхожда от традицията на Bugatti и използва за образец Type 57SC Atlantic, като го компилира с Bugatti Galibier. Galibier е седан с четири врати, с който френският производител на автомобили разшири портфолиото на модела, но не го пусна в серия.
Сегашната виртуална студия има дълъг преден капак и познатите от Chiron тесни LED фарове. Капакът на двигателя е разделен в средата на две части и осигурява по добър достъп до двигателя. Това е реминисценция на Galibier. За съжаление Нустан ни е длъжник по отношение актуалните спецификации на автомобила. Но въпреки това и тук, 8,0-литровият W16 трябва да е на борда и да изпраща мощност към четирите колела. По отношение интериора, дизайнерът се позовава на актуалното оборудване и го е доразвил.
Типичният елемент - подковата, отново е разположен между водача и пътника до него, както и извисяващата се централна конзола с трите шалтера и късия скоростен лост. Шофьорът на концепцията Bugatti Type 57 T управлява посредством двулъчев волан, пред който е разположен голям скоростомер с разрешена скорост до 500 км/ч.