Северната дъга на немската писта е считана за най-взискателния маршрут в света
Bugatti даде някои подробности относно присъствието на четири от своите модели на Северната дъга на Нюрбургринг за разработка, проведена от шестима инженери от марката от Молсхайм.
Един Bugatti Centodieci, моделите Divo, Bugatti Chiron Pur Sport и Super Sport 300+ (на обща стойност 20 млн. евро нето), бяха събрани наскоро на Северната дъга за работна сесия и снимка на Shooting, от които екипът на CarSpyMedia вече предложи няколко изображения преди няколко часа. Bugatti днес разкрива съдържанието им.
„Искаме да получим възможно най-добрите настройки за нашите клиенти, поради което шофираме в екстремни условия, както и във всекидневни ситуации“, обяснява Ларс Фишер, шеф по тестовете на окачването и мениджър на приложения в Bugatti.
Северната дъга (Nordschleife) на немската писта Нюрбургринг, считана за най-взискателния маршрут в света поради дължината си (20 832 км) и топографските си характеристики (73 завоя, 17% от изкачванията и спусканията, 300 метра вертикален спад), е идеалният терен за тестване на нов автомобил и валидиране на настройките му след симулации, интензивни пътувания и в тестови центрове, както и при тестове, проведени на обществени пътища.
Целта на работната сесия, организирана от инженерите на Bugatti, беше да се сравнят характеристиките на лимитираните серии Divo (40 произведени бройки) и Chiron Pur Sport (60 произведени единици), с тези на Centodieci (10 единици) и Super моделите. Sport 300 + (30 единици) все още е във фаза на разработка. Всеки от тези автомобили трябва да предлага различни експлоатационни и динамични качества, като същевременно предлага оптимално удоволствие от шофирането. Последният от тях трябва например да може да се движи до 440 км/ч, като същевременно предлага комфорт и оптимална прецизност на неправолинейни участъци.