Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Buick Electra представя за марката техника Ultium

29.09.2020 15:19
Buick Electra представя за марката техника Ultium

Компанията описва концепта като четириместен кросоувър с естетика Gran Turismo

От 1959 до 1990 г., под името Electra, Buick произвежда седани, комбита и кабриолети, които продължават шест поколения. Сега името е полезно за концепт, предназначен да покаже „новото умно електрическо бъдеще на марката“. Представеният в Китай автомобил получава батерия Ultium от последно поколение. Това очевидно включва платформа Ultium и компоненти Ultium Drive. Като цяло пред нас е близък родственик на кросоувъра Cadillac Lyriq.

Компанията описва концепта като „четириместен кросоувър с естетика Gran Turismo, вдъхновен от космическа капсула“.

Стъкленият навес, простиращ се почти от предницата до кърмата, се допълва от повдигащи се капаци и матрична LED оптика под формата на вентилатори (или птичи крила). Емблемата на марката е осветена и около нея е подреден въздушен канал, насочващ потока към предното стъкло. В близост до мигачите има и въздушни канали.

Концептът е създаден в Паназиатския технически автомобилен център PATAC GM в Шанхай (където бе представен) с подкрепата на глобалните ресурси на GM. Това също е намек за далечно бъдеще за смесеното продприятие SAIC-GM, което може да се възползва от глобалното развитие на концерна . Междувременно самата компания само посочва, че концептът е оборудван с електрически двигатели отпред и отзад, сумарната  им мощност е 435 кВт (591 к.с.), те ускоряват електрическия автомобил от нула до сто за 4,3 сек, а с едно зареждане Electra може да измине повече 660 км.

Както общата форма на лещовидната каросерия, така и 23-инчовите джанти със специален модел работят за аеродинамиката.

Темата за космоса, зададена от екстериора на концепта, е засилена от окачени седалки в просторния салон (обещава визуален ефект на безтегловност) и селекция от цветове вътре. Медно-златистата  лека тапицерия контрастира с черната облицовка на колоните, символизираща космоса. Плавният преход на външния цвят от светлосребрист на предницата до тъмносребристе на кърмата създава допълнително усещане за движение.

Извитият дисплей Retina с 6K технология за добавена реалност е допълнен от волан и педали, които се прибират в режим на автопилот. Въздушни дефлектори са "невидими" (вградени в тапицерията). Вратите са оборудвани с индивидуални блокове за контрол на климатроника.

На борда на концепта може да се намери последната версия на комуникационната система eConnect, която поддържа актуализации на софтуера „по въздуха“, гласов асистент Buick с изкуствен интелект от следващото поколение, електронно огледало за обратно виждане. Фантазията на авторите е родила и LED радиаторна решетка и заден екран на мястото на регистрационната табела, както и скейтборд, интегриран в задната броня, който може да се използва като превозно средство .

Коментари
comments powered by Disqus