Компанията ще открие официално новия си шоурум със специално събитие на 6 юни.
През 2011 година Булвария празнува 20 години от своето създаване. Компанията ще отбележи своята годишнина с нови предложения, услуги и награди.
Булвария ще предложи на своите клиенти най-новите архитектурни концепции за автосалони на двете марки - „Black Box” на Opel и „White Pearl” на Chevrolet. Компанията ще построи в София свой нов продажбен и сервизен комплекс, съобразен с последните изисквания на GM за посрещане и обслужване на клиенти на марки Opel и Chevrolet.
Булвария отново ще засили дейността си във Варна, както и планира да открие сервизни и продажбени центъра Opel и Chevrolet в още два окръжни центъра на Североизточна България.
Новата услуга на Булвария Cash-back Leasing предлага финансиране, обратно изкупуване и подмяна на автомобили при нисък лихвен разход. Клиентите ще имат възможност да заменят автомобила си с нов на всеки три, четири или пет години, без да заплащат първоначална вноска. Компанията разработва и услуга, свързана с опазването на околната среда. С нея ще се стимулира покупката на автомобили с ниски емисии на въглероден двуокис.
На специално създадения сайт се провежда томбола на Булвария. Всеки четвъртък късметлиите печелят уикенд с нов автомобил на Opel и Chevrolet или талон за обслужване на собствения си автомобил. Големите награди предлагат тестване на автомобил за 20 дни.
Булвария създава и Електронна книга с отворен край, която чрез интерактивен и електронен достъп дава информация за историята на компанията, историята на автомобилния живот през периода 1991 г. - 2011 г., както и припомня значимите исторически събития на България през същия период. Изпълнението на бъдещите планове на Булвария ще продължи историята, разказвана от Електронната книга.