Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac триумфира в 24-те часа на Дейтона

29.01.2018 10:50
Cadillac триумфира в 24-те часа на Дейтона

Фернандо Алонсо остана едва 38 заради повреда в спирачките

Cadillac и Action Express Racing спечелиха двойна победа в „24-те часа на Дейтона”, първи кръг в шампионата за спортни автомобили на IMSA. Филипе Албукърки, Кристиан Фитипалди и Жоао Барбоса завършиха на 1:10.544 минути от съотборниците си Стюарт Мидълътън, Ерик Кърън, Майк Конуей и Луиш Фелипе Насър и подобриха рекорда за най-дълга измината дистанция в надпреварата след 808 обиколки на „Дейтона Интернешънъл Спийдуей”.

Единственият критичен момент за екипажа с №5 дойде шест часа преди края на състезанието, когато Кристиан Фитипалди влезе в бокса за дозареждане с охладителна течност. През останалото време бразилецът и двамата му съотборници бяха перфектни и напълно заслужено се пребориха за първото място, след като оглавиха класирането малко преди края на първия час.

Съотборниците им с номер 31 също минаха през бокса заради проблеми с охлаждането, но това не бе единственият им проблем. Кърън трябваше да спира за смяна на задния панел, след като светлините на автомобила не работиха, а Фелипе Насър удари леко Acura 7 приблизително 16 часа след старта на надпреварата.

Именно екипът на Penske и новата Acura ARX-05 Dpi бях най-сериозните съперници на Cadillac и Action Express, като до шестнайсетия час те се движеха с конкурентно темпо и в определени моменти водеха колоната. Повреда в алтернатора за Acura 6 и контакта с Cadillac 31 за Acura 7 обаче ги извади от борбата и ги остави съответно на десета и девета позиция.

Проблемите на Penske и ранното отпадане на двата прототипа на Nissan изведоха Core Autosport на изненадващото трето място в генералното класиране, въпреки че американският тим използва стандартно LMP2 шаси на Oreca. За успеха им съдейства също ужасяващото представяне на Mazda. И двата автомобила на японския производител не завършиха заради куп технически проблеми при дебюта на Joest Racing в шампионата на IMSA.

Фернандо Алонсо, за когото това бе първо участие в 24-те часа на Дейтона, вървеше отлично със съотборниците си Ландо Норис и Фил Хансън (United Autosports Ligier), но първо спукана гума при Хансън, а впоследствие и повреда в главния спирачен цилиндър при Алонсо им коства много време в гаража. Екипажът на United Autosports завърши на 38-а позиция, въпреки че в един момент се движеше дори шести.

В GTLM категорията Ford спечели двойна победа. Райън Брискоу, Ричард Уестбруук и Скот Диксън завършиха на единайсет секунди пред съотборниците си Джоуи Хенд, Дирк Мюлер и Себастиен Бурде, за да запишат победа №200 в историята на Chip Ganassi Racing. Lamborghini и Grasser Racing се пребориха за успеха в GTD, въпреки че Мирко Бортолоти, Рик Бройкерс, Франк Перера и Ролф Инайхен стартираха от дъното, тъй като бяха дисквалифицирани веднага след края на квалификацията.

Коментари
comments powered by Disqus