Американският премиум производител обнови своя SUV от среден клас
Cadillac подложи на частично обновление своя SUV от среден клас. XT5 получава над 40 нововъведения в областта на дизайна, техниката и оборудването.
Всъщност за Cadillac в момента XT5 е най-продаваният модел в световен мащаб въобще. Затова и не е изненадващо, че от General Motors са се постарали да пипнат модела там, където е било най-необходимо. XT5 получава някои дизайнерски ретуши и едно напълно ново задвижване.
Малки стилистични промени
Сред малкото промени в дизайна най-забележима е предната решетка, която в зависомост от оборудването се предлага в два варианта: с черна блестяща мрежа или в хромирана 3D-оптика. Ново е оформлението и на задната броня, както и на колелата с диаметър от 18 до 20 цола.
Наред с това Cadillac са променили линиите на оборудване. Сред тях са базовото ниво „Luxury“, версиите „Sport“ (с тъмни тонове и агресивни елементи) и „Premium Luxury“ със светли тонове и много опции за повече комфорт. Различните варианти се отличават и по пътното си поведение: спортното изпълнение има по-директно кормилно управление, активна система за двойно предаване и динамично настроено адаптивно окачване, което прави поведението му значително по-чевръсто от това на останалите модификации на XT5. Допълнително може да се поръча и пакет Platinum, който бележи върха на възможното оборудване.
Повече асистиращи системи и повече опции за свързаност
Всички варианти на Cadillac XT5 могат да се похвалят с модифицирана централна конзола с повече места за предмети, още по-ефективна шумоизолация и отопляеми предни седалки. Като опция се предлага нова озвучителна уредба на Bosе. LED-фаровете с функция IntelliBeam са серийни, има и куп нови асистиращи системи, включително асистент за нощно виждане. Новата инфо-развлекателна система е с осеминчов монитор и показва 360-градусово изображнеие от камерите в HD-формат. Въртящият и натискащ се регулатор за управление на системата е подобрен, по-лесно е и свързването на смартфон с бордовата система (Apple Carplay и Android Auto).
Нов базов четирицилиндров двигател
Най-важното нововъведение за модела обаче се крие под предния капак - това е новият базов двулитров бензинов двулитров двигател с Twinscroll-турбокомпресор, който генерира 241 к.с. и 350 Нм. Базовият вариант Luxury се комбинира само с този двигател. За версията Sport е стандартен 3,6-литров V6 с 314 к.с. и 367 нютонметра. Купувачите на върховото ниво Premium Luxury могат да избират между двата двигателя, като всички случаи предавателната кутия е девестепенна автоматична.