Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Carlsson Mercedes E-класа: От спортен става елегантен

27.08.2014 13:42

Мощен, елегантен и едновременно с това динамичен, така тунерът определя своя нов продукт

Мощен, елегантен и едновременно с това динамичен, така тунерът Carlsson определя своята многообхватна тунинг програма за новия Mercedes E-класа. CK50 разполага с 523 к.с.
За всички модели E-класа, без спортния пакет AMG, Carlsson е предвидил аеродинамичен комплект, който включва нов преден спойлер, нови странични прагове, малък заден спойлер, както и интегриран в задната броня дифузор. Атомобилите с централно разположената звезда в радиаторната решетка тунингът я заменя с подскачащ кон на Carlsson, като  хромирана радиаторна емблема.

Спортна изпускателна система и спортно окачване

Интегриран хармонично в новата задна престилка, спортният шумозаглушител е представен с четири овални накрайника, които са за всички бензинови двигатели. Визуалната трансформация на Mercedes E-класа се допълва от нови джанти в различен дизайн и размери от 18, 19 или 20 цола.

Окачването на Mercedes E-класа е с нова настройка. На разположение са с около 30 мм по-къси пружини на окачването или напълно пренастроено винтово окачване. Окачването на моделите с въздушни ресори може да бъде смъкнато с около 30 мм посредством електронния модул, има опция дори и за дистанционно управление със смартфон.

Carlsson е украсил интериора на Mercedes E-класа с кожен салон, стелки, както и нови дръжки на вратите в съответствие с изискванията на клиента.

До 523 к.с. за Mercedes E-класа

По-голямата мощност под капака се осигурява от различни нововъведения. Комплектът за мощност CK40 в E400 вдига мощността на серийното изпълнение от 333 к.с. до 385 к.с. и максимален въртящ момент от 550 Нм (серийно 480 Нм). Максималната скорост е 280 км/час. Комплектът CK50 при E500 се управлява електронно при двигателя със спортен въздушен филтър, който генерира 523 к.с. (серийно 408 к.с.), с максимален въртящ момент от 730 Нм (600 Нм) и максимална скорост до 300 км/ч. За двигателите E200 CGI и E250 CGI се предлага допълнителен модул CB 20-25. При 200 CGI мощността е скочила до 211 к.с. с максимален въртящ момент от 330 Нм. Серийният модел генерира 184 к.с. и 270 Нм. 250 CGI  стартира с 231 к.с. и максимален въртящ момент от 370 Нм, серийно това са 204 к.с. и 310 Нм. В допълнение има и нов интеркулер, който вдига мощността на 200 CGI на 220 к.с. и 360 Нм. В 250 CGI к.с. са дори 239 к.с. и въртящият момент на 400 Нм.

За дизела са предвидени допълнителни конски сили. Модулът SW CD35 генерира 310 к.с. в E350 CDI Bluetec (серийно 256 к.с.) при максимален въртящ момент от 700 Нм (серийно 620 Нм).


Коментари
comments powered by Disqus