До 14 часа на 16 юни Hyundai подписа четири договора за продажба на премиерния си модел i30, допълнителен повод за радост в екипа на “Индустриал Комерс”, чиито PR Владимир Тодоров сутринта предложи брак на приятелката си Нина Тодорова по изключително романтичен начин
Очакванията на Hyundai за завладяване на европейския компактен клас сегмент започват да се оправдават. Сутринта на 16 юни кампанията стартира и в България, като за броени часове след отварянето на Автосалон София 2007 официалният представител на марката за България, “Индустриал Комерс”, сключи четири договора за продажба на Hyundai i30. Допълнително в шоурума на марката са подписани още два договора, т.е. шест продажби за около 4 часа.
Hyundai i30 ще се произвежда и продава единствено за Европа. С този модел компанията започва представянето на новия азбучен индекс в наименованията в гамата си. “I” произлиза от един от трите стълба с обещания на корейската марка към европейските си почитатели – „Inspiration” - вдъхновение. Като допълнителна символика стоят „Intelligence” и “Innovation”.
Другата интересна новина, свързана с “Индустриал Комерс”, е изключително атрактивния и романтичен начин, по който Владимир Тодоров, PR на фирмата, избра да предложи брак на любимата си. На няколко десетки метра над земята, в огромен балон срещу “Интер Експо Център”, Влади поднесе годежен пръстен на приятелката си Нина Тодорова, която каза заветното“Да!”.
bg rally team
hyundai i 30 e nomer edno v negoviq klas i moje da se kaje po dobar ot nqkoi avtomobili v po golqm klas